Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Test

Test 14 år 7 måneder siden #3324

  • Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 530
  • Modtagne TAK: 3
asdf sadf asdf
sa
df
asdf
asdf a
asdf asdf
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Test 14 år 7 måneder siden #21964

  • Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 530
  • Modtagne TAK: 3
De ovenstående billeder har intet med hinanden at gøre.. Øverste billede er et af stellet til min fatboy hængekøje der var knækket..

Og hvorfor så de billeder?

Det kom sig af at Nuller drengen ikke kunne uploade det af bilen, så jeg blev sat på opgaven - og har fundet problemet.. Og det andet billede er også bare en test for at se om lidt større billeder kunne uploades. Det af bilen er kun halv størrelse af hvad jeg fik tilsendt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Test 14 år 7 måneder siden #21965

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Nu kommer jeg altså til at bande !!

Det er SQ ikke så svært at få de billeder til at passe ind på vores forum, i denne tråd www.mitsubishi-klub.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=9954 er der henvisninger til de SUPER BRUGERVENLIGE billed redigerings programmer!!!!

det er altså bare at bruge dem, samtidig er der den gevinst at billederne ikke fylder særligt meget når de er blevet redigeret så når der er mange billeder i en tråd er den ikke 100 år om at komme frem !!!

Surt opstød efter en dårlig dag i marken :bander:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Test 14 år 7 måneder siden #21966

nu kan det jo kun være fordi du har en skod internet forbindelse, mine billeder kommer da fint og hurtigt op på den 5mbit forbindelse jeg har, det er da 10 gange federe og uploade et billede som er stort og i rigtig god kvalitet. det forsvinder jo en del når du laver dem mindre. det synes jeg bestemt ikke de fortjener.

Man køber jo f.eks ikke et canon 450d det tager 12mpix billeder for så og lave dem mindre?

Så enten er din forbindelse skod, eller også må siden være for langsom.

I min verden er større billeder bedre.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Test 14 år 7 måneder siden #21967

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Billedet er taget med et Cannon ixus 85is med 10 mega pixel

Ja siden er lidt langsom til tider, og hjemme har jeg 20/2 og i bilen 0,5/0,5 net, men du kommer stadig ikke udenom at når der f.eks er 10 billeder i en tråd så skal den hente 10 x 4 mb i stedet for 10 x 1 mb.

og der er sq ikke til at se forskel på at de har været igennem et af programmerne, her er 2 eksempler, eneste forskel er at min nummerplade er sløret på det ene billede og ikke på det andet, men det har jo ikke noget med programmet at gøre :!:
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Test 14 år 7 måneder siden #21968

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Ja jeg kan ikke se nogen forskel på de 2 billeder, derimod er det da skod at de bliver lagt op i den størrelse da de er alt for store til min skærm både på min 15"og 17" bærbare med vista på, og inden der så er nogen der begynder med
"Det er fordi du kører vista....."
sådan er det bare det fulgte med min computer!!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder