Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Galant 2,5 V6-24V st.car aut. - NY PRIS: 26.900 !!

Galant 2,5 V6-24V st.car aut. - NY PRIS: 26.900 !! 12 år 5 måneder siden #26132

  • thomas@boogiesoft.dk
  • thomas@boogiesoft.dk's profilbillede
Mitsubishi Galant 2,5 V6-24V st.car aut. 1998 (11/97) - Grøn-metallic - 279.000 km

ABS, airbags, alarm, antispin, automatgear, armlæn, fjernb. centrallås, fartpilot, tågelygter, varme i sæder, startspærre, læderrat, servo, elruder, tagræling, splitbagsæde, radio med cd, aftageligt anhængertræk, klimaanlæg, alufælge, elsidespejle, træinteriør, veloursæder, ...

Nysynet, meget velholdt, kører som en drøm, og er super hurtig: 0-100 på 8,2 sek!

Pris 28.900,-


MitsuV6_1.jpg


MitsuV6_2.jpg



MitsuV6_3.jpg



MitsuV6_4.jpg



Mit hjerte bløder ved salg af denne verdens bedste bil, men da jeg har købt en Lancer Sportsedan 1.8 diesel, som jo er noget mere økonomisk at køre i, må min Galant desværre videre :(
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden af thomas@boogiesoft.dk. Begrundelse: Ny pris
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Galant 2,5 V6-24V st.car aut. 12 år 5 måneder siden #26134

Ja jeg får jo "våde" øjne når der er en v6er til salg :( da jeg stadig savner min.snøtf, men jeg syntes der mangler lidt info.omkring vedligeholdelse af bilen,service m.m ,da det ville være en vigtig viden hvis jeg skulle købe den. held & lykke med salget. mvh en galant v6 kender. :drive: .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Galant 2,5 V6-24V st.car aut. 12 år 5 måneder siden #26137

  • thomas@boogiesoft.dk
  • thomas@boogiesoft.dk's profilbillede
Ja det er sq en fantastisk bil - havde jeg en lade et sted, ville jeg stille den derind og så putte plader på engang om 10-20 år... :)

Jeg har holdt den rigtigt fint. Hvergang der har været noget, er den røget på værksted og fået det udbedret, så den kører perfekt og alt virker (dog minus digitaluret - der har det med at gå ud ;)

Da jeg købte den for 5-6 år siden fulgte der ingen servicebog med, så jeg kan ikke fortælle om den!
Jeg havde den igennem syn for et par uger siden, og de krævede at bremserør bagtil blev skiftet. Den er på værksted 7/12 og de sørger for at tage den igennem syn!

Jeg ved ellers ikke hvad jeg skal skrive andet end den nok kunne bruge en undervogns behandling, da det er nogle år siden sidst.

Hvis nogen har et bud, er jeg villig til at tale om prisen - hvis den får et kærligt hjem ;)
Der er MANGE gode år tilbage i den endnu!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Galant 2,5 V6-24V st.car aut. 12 år 5 måneder siden #26138

  • thomas@boogiesoft.dk
  • thomas@boogiesoft.dk's profilbillede
- Og iøvrigt: Rust er der ikke noget af! Der var på et tidspunkt noget i bagskærmene (som jeg har ladet mig fortælle er en produktions-fejl på den model), men dette blev lavet sidste år!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Galant 2,5 V6-24V st.car aut. 12 år 5 måneder siden #26142

  • thomas@boogiesoft.dk
  • thomas@boogiesoft.dk's profilbillede
:woohoo: NY PRIS :woohoo:

28.900,-

(- eller kom med et bud)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Galant 2,5 V6-24V st.car aut. 12 år 5 måneder siden #26156

  • thomas@boogiesoft.dk
  • thomas@boogiesoft.dk's profilbillede
NY PRIS:
26.900 :woohoo:

Jeg får min nye Lancer på tirsdag, så den skal sælges inden da, ellers bliver pladerne taget af - kom med et bud!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder