Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Carisma GDI

Carisma GDI 11 år 7 måneder siden #27175

  • basco
  • basco's profilbillede
Jeg har en Carisma fra 98 til salg, egentlig den fedeste bil jeg har haft, men en ødelagt ryg/korset er ikke den bedste kombination med den bil.
Den holder på en gård ved Holstebro og vil ikke starte, jeg har ingen teknisk viden hvad angår biler så ved ikke hvad problemet er.. der er både strøm og benzin på og starteren virker fint.. har ladet mig fortælle det kan være en luftmængde føler eller lign.. den kørte ellers fint ud til min ven, men ville ikke starte da jeg skulle hjem igen..
Så er der herinde nogle kloge hoveder der mangler en bil så kom frem af busken og byd, den skal synes 13-11-12 og havde ingen problemer sidste syn..
Jeg vil have mindste skrot pris for den og lader budrunden køre til 22-10 kl.12

Jeg kan kontaktes på mail eller her på siden.
Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Carisma GDI 11 år 7 måneder siden #27176

  • geo10
  • geo10's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Indlæg: 124
  • Modtagne TAK: 5
Hej, tror det er tandrem der er itu,
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Carisma GDI 11 år 7 måneder siden #27177

Ja tandrem er da et godt bud, det ville være godt med lidt flere data som 1,6/1,8/1,8gdi ? lyder motoren som den plejer når du drejer noglen eller virker den mere "livlig"? hvad har den kørt? hvad med tandrem skift?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Carisma GDI 11 år 7 måneder siden #27181

  • basco
  • basco's profilbillede
Tandrem skiftet for ca.60000km siden så tvivler lidt på den.. men æv er det ski..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Carisma GDI 11 år 7 måneder siden #27182

  • basco
  • basco's profilbillede
Sorry med manglende info på bilen det er en 1.8GDI kørt 345000km og den lød/lyder som altid da den kørte fint.. faktisk ked af den ik virker mere for det er meget bil for pengene, og kan læse her på siden, at mange har været/er glade for deres Carisma..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder