Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Minitræf hos Nully d.8/8-09

Minitræf hos Nully d.8/8-09 15 år 8 måneder siden #3282

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Lørdag d. 8/8-09, skulle jeg have skiftet Tandrem incl. div. Tak til KARLA og Gysse, fordi de kom derop, og vi havde nogle hyggelige timer sammen, mens Team Nully skifte remtøjet, og stor tak til Daniel og Mikkel, for deres uvurderlige hjælp :punk:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Minitræf hos Nully d.8/8-09 15 år 8 måneder siden #21860

• 's profilbillede
Ja, jeg takker også - for udeforstående var dette " træf " ganske improviseret eller rettere meget tilfældigt !
Jeg viste at Basse skulle til :buk: MECA :buk: og jeg havde et par dage iforvejen forspurt hos guru´en om det ikke var en ide at jeg kom forbi med lidt råd og vejledning til Team Nully ( det var ikke nødvendigt men jeg var velkommen alligevel :) )
Vi sidder så der på taressen og får en snak da Gysse pludselig dukker op :) og da knægtene er færdig med Basses køretøj og var ude af vagten, dukkede ...( det er jeg sgu ked af - jeg kan ikke huske, hvad du hedder :oops: :oops: :oops: ) og Nikita ( navnet er tatoveret på armen :wink: ) op :) så på den måde havde vi et mini træf.
Tak til Sofie, for god kaffe ! Tak til Nicky, for din nysgerighed når Teamet arbejder.Tak til Nully ... :wink:

Re: Minitræf hos Nully d.8/8-09 15 år 8 måneder siden #21861

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg vi syntes også det var hyggeligt :D at vi kunne lave et lille mini træf :lol: mens TEAMET arbejde :banan: godt de har formand mini Nully Nicki til at holde dem i ørene

Men da det er så hyggeligt må vi hellere snart lave et større træf :lol: her hos familien Nully
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder