Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Lilli club træf er der nogen der vil med

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18808

• Billen
  • Billen's profilbillede
Nully skrev:
eXn skrev:
Ja, der skete ike meget og lidt trist der ikke var flere fra klubben :) men tak til dem af jer som var der :) og tak til nordicturbo som gav lidt burgere og sodavand :P

Og en kanon stor tak til Nully :P fordi at jeg måtte slå et smut med forbi inden jeg skulle hjemover :) Så blev det alligevel en ok dag for mig hehe :P

Ja det var ikke det store træf :cry: men hyggeligt at snakke med nogen fra klubben :D Flot at Jesper tog helt her over, til så lille et træf 8)
Men vi lavede da bare selv et lille party her og fik lidt mad inden Jesper drog hjemad igen :wink:

klubben burde næsten betale hans Brobillet,hvis det var op til mig alene så gjorde vi det 8)

Nu kan jeg ikke lige finde ud af at lave en afstemning men er i enige i det så bare skriv det her :?:

Så er der lavet afstemning til onkel Nully, den løber 5 dage fra idag.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18809

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Billen skrev:
Nully skrev:
eXn skrev:
Ja, der skete ike meget og lidt trist der ikke var flere fra klubben :) men tak til dem af jer som var der :) og tak til nordicturbo som gav lidt burgere og sodavand :P

Og en kanon stor tak til Nully :P fordi at jeg måtte slå et smut med forbi inden jeg skulle hjemover :) Så blev det alligevel en ok dag for mig hehe :P

Ja det var ikke det store træf :cry: men hyggeligt at snakke med nogen fra klubben :D Flot at Jesper tog helt her over, til så lille et træf 8)
Men vi lavede da bare selv et lille party her og fik lidt mad inden Jesper drog hjemad igen :wink:

klubben burde næsten betale hans Brobillet,hvis det var op til mig alene så gjorde vi det 8)

Nu kan jeg ikke lige finde ud af at lave en afstemning men er i enige i det så bare skriv det her :?:

Så er der lavet afstemning til onkel Nully, den løber 5 dage fra idag.

Tak det var pænt af dig :D :D :D :D :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18810

• 's profilbillede
Nully skrev:
eXn skrev:

det syns jeg er het ok at kluben gør det

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18811

• 's profilbillede
:thumbup: ok med mig !

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18812

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Jeg er enig, køre så langt for "så lidt" det er sq flot!

Det er jo lige før man ikke ærger sig over at ikke nåede det - men kun lige før ;)

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18813

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Så min ven Billen hvor længe skal denne afstemning vare så det er lovligt :lol: :lol: :lol: :lol: :cop:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder