Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Lilli club træf er der nogen der vil med

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18802

• gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 5
Hej tordenskjols soldater

vi fra bårse vil bare lige sige tak for et hyggeligt lille træf igår

og så vil vi også sige tak til Nordic Turbo for et godt træf med go mad og drikke

mange gode hilsner
Gysse & fruen :wink:
Livet er for kort til fartbegrænsninger
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18803

• 's profilbillede
Ja også tak for et meget lille men kedeligt træf ( havde inviteret microlars , fra ålborg , til at køre med exn til træffet og er glad for at han afslog :twisted: ).
Tak til exn fordi du gad at bruge tid og penge på at tag helt herover for så at sige ingenting.
Træffet blev afholdt hos www.nordicturbo.dk i Tåstrup ved københavn og tilstede var der ca. 5 folkevogne og 4/5 biler med "Tordensskjolds soldater": eXn!!!,Gysse,overby, Nully og undertegnet.
Jeg havde forventet at der var demostration af noget god Turbo og med noget "Fordrag" om det fedeste af det fedeste inden for Turbo ( og at det iøvrigt kunne købes i butikken ) men nej , ingenting :(
På et tidspunkt blev der trakteret med burgere og sodavand på husets regning og det betragter jeg som træffets absolute højdepunkt :( . Jeg var ovre og kikke på folkevogne..... :roll: - det må de sgu selvom :gear: .
De havde en EVO 9 stående men den kunne åbenbart ikke starte, ej heller noget af det andet de havde der.
Da træffet blev for kedeligt for folkrdregne forsvandt de i et væk , ikke noget med cruise til damhussøen :razz3d:
Jeg forlod træffet lidt for de andre for at tage nogle billede af min bil men de er for store til vores galleri :wink:

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18804

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Ja, der skete ike meget og lidt trist der ikke var flere fra klubben :) men tak til dem af jer som var der :) og tak til nordicturbo som gav lidt burgere og sodavand :P

Og en kanon stor tak til Nully :P fordi at jeg måtte slå et smut med forbi inden jeg skulle hjemover :) Så blev det alligevel en ok dag for mig hehe :P

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18805

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
eXn skrev:
Ja, der skete ike meget og lidt trist der ikke var flere fra klubben :) men tak til dem af jer som var der :) og tak til nordicturbo som gav lidt burgere og sodavand :P

Og en kanon stor tak til Nully :P fordi at jeg måtte slå et smut med forbi inden jeg skulle hjemover :) Så blev det alligevel en ok dag for mig hehe :P

Ja det var ikke det store træf :cry: men hyggeligt at snakke med nogen fra klubben :D Flot at Jesper tog helt her over, til så lille et træf 8)
Men vi lavede da bare selv et lille party her og fik lidt mad inden Jesper drog hjemad igen :wink:

klubben burde næsten betale hans Brobillet,hvis det var op til mig alene så gjorde vi det 8)

Nu kan jeg ikke lige finde ud af at lave en afstemning men er i enige i det så bare skriv det her :?:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18806

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Godkendt herfra :wink: ja, det var sq sejt gjort at tage fra jylland til et lille træf 8)

Lilli club træf er der nogen der vil med 16 år 9 måneder siden #18807

• gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 5
også ok med mig

:wink:
Livet er for kort til fartbegrænsninger
Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder