Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Rafco 2000 i Ballerup

Rafco 2000 i Ballerup 20 år 1 måned siden #587

  • 's profilbillede
Efter 15.000 km i min Carisma var

det efterhånden blevet tid til første serviceeftersyn. Heldigvis havde den ikke udvist de store skavanker, men tre

ting havde siden købet irriteret mig i stigende grad. For det første var rattet justeret 5-10 grader skævt mod højre,

hvilket dog i praksis generede øjet mere end kørslen, selvom kontakten til cruise controllen kom lidt uden for normal

rækkevidde. For det andet frøs kørecomputeren i centraldisplay'et oftere og oftere, således at jeg ikke kunne følge

med i brændstofsforbrug m.v. Ikke kritisk, men møgirriterende. For det tredje fejlede den fjernbetjente centrallås

periodisk (også på steder, hvor den normalt fungerede upåklageligt).

Jeg kontaktede derfor værkstedet hos min

forhandler - Rafco 2000 i Ballerup, bestilte tid og forelagde dem problemerne. Allerede her oplevede jeg et meget

positivt engagement og en vilje til at få løst problemerne. Ikke nogen diskussion om hvorvidt fejlene skulle rettes og

at det selvfølgelig var det et garantispørgsmål.

En aftalte kom i stand, Carisma'en blev afleveret og ud på

eftermiddagen var det tid til afhentning. Igen kun positive meldinger. Rattet var blevet justeret op, display og

fjernbetjening til centrallås udskiftet, samt alle øvrige serviceopgaver udført - og det endda på trods af, at

værkstedet var underbemandet på dagen. At værkføren dertil brugte god tid på at forklare og redegøre for det udførte

arbejde, var blot endnu en tilkendegivelse af den seriøsitet og professionalisme, der præger stedet.

Dog skal

man være opmærksom på, at timelønnen hos Rafco 2000 ligger i den høje ende, men vil man som undertegnede gerne betale

lidt ekstra for høj kvalitet og fremragende service, er det absolut et yderst anbefalelsesværdigt værksted. Og man kan

jo altid få et tilbud inden man indleverer hjertebarnet til reparation... :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Rafco 2000 i Ballerup 20 år 1 måned siden #7120

  • 's profilbillede
Thumbs up til Rafco 2000!
- Jeg har endnu ikke haft

bilen på værksted hos ham, men jeg har været og hente et par reservedele et par gange, og de er altid flinke og rare,

og god for en sludder/sladder :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder