Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Biler du IKKE vil have

Biler du IKKE vil have 14 år 3 dage siden #3806

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Tænkte det måske var rart med en tråd hvor folk der har været ude og kikke på Mitsubishier kunne poste hvis de har set en de vil advare folk imod at tage ud og kikke på.
Kunne måske undgå nogle lange ture for at se på en bil et andet medlem allerede har set og som bestemt ikke lever op til annoncen.


Mit første eksempel er denne Dynamic 4 på Bilgalleriet.
<a href="www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=993707">Byttes: Mitsubishi Galant 2,0 16v-4WD-4WS kun 18 i DK</a>


Efter at have skrevet frem og tilbage besluttede jeg at køre til Vojens og se den. Den ser jo rimelig ud på billederne.
Puhadada.
Bærearme/styrekugler var færdige. Den var så fuld af små buler og ridser at den aldrig bliver flot igen.
Rusten i næsten alle kanter og bunden var rusten, den ene side så meget jeg kunne få hånden op igennem til kabinen, kun tæppet lukkede hullet.
fælge og dæk lige til at smide ud.
Så beskidt trods alt han vidste jeg kom langt for at se den og kunne ikke se om der var mere rust pga. tykt lag mudder overalt.
Da jeg så skulle starte den var der ikke strøm nok til at starte, men da bilen alligevel var så elendig droppede jeg at bruge startkabler og prøve den.
4 hjulsstyringen sandsynligvis defekt da kontrollampen ikke lyser ved tænding, kan dog ikke være 100% da den jo ikke kunne køre.


Den bliver aldrig en pæn galant igen, med mindre han giver den væk til en der vil bruge 1 år på at lave den pæn og er rig.


Her er hvad jeg spurgte om inden:
Kan komme og se den i weekenden, eller iaften hvis det er.
vil bare godt vide lidt mere om dens generelle stand.
Hvis den er helt rådden i bunden/tårne og håbløs at syne igen.
Ingen grund til at bruge 500 kr på at køre til Assens hvis den er håbløs ;)
Mvh
Morten




Her er hvad han svarede:
Du kan sagtens køre i bilen Vanger og det har det fint, der er lidt rust i begge forskerme ellers er der ikke det helt ville det ene fordæk slider en smugle skævt.. men hvis du er hurtig kan du købe den for 10kg ellers er byttepris omkring 15.. men du skal være velkommen til at komme og se den i aften..?



Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder