Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ros til Motordepotet, 8260 Viby J

Ros til Motordepotet, 8260 Viby J 14 år 4 måneder siden #3445

  • rothborgmortensen
  • rothborgmortensen's profilbillede
Jeg ved godt at man normalt ikke altid forbinder en bilforhandler med de bedste oplevelser. Men jeg har vist oplevet det. :-)


Det hele startede med at min hustru og jeg kom kørende en tirsdag morgen på motorvejen i udkanten af Århus. Hastighed ca. 130 km/t. Pludselig så mister jeg servoeffekten og ladelampen begynder at lyse. Jeg kører af motorvejen og holder ind. Ringer til Mitsubishi i Viby og aftaler at jeg kommer derind med detsamme. Kører der ind (ca. 5 km) og snakker med Bendt Hansen (værkfører) Han kigger og vi kan konstatere at akslen på generatoren er knækket så remmen til servo, generator o.lign er hoppet af. Umiddelbart så ser det ikke ud til at der er sket yderligere. Jeg får en lånebil og der bliver aftalt at jeg kan hente min bil dagen efter.


Henter bilen dagen efter om morgenen og regningen er på ca. 5800.- Pyha tænker jeg. Det var da heldigvis ikke så voldsomt som jeg frygtede. Kører derfra og bilen er som den plejer. Ugen efter holder jeg oppe på mine børns skole for at skulle hente dem. Motoren går og pludselig så lyder der bare et ordentlligt brag og jeg slukker meget hurtigt motoren. Rødglødende åbner jeg motothjelmem og konstaterer at den nye rem som Mitsubishi har sat på i sidste uge er revet itu og har viklet sig omkring servoen og.......


Ringer til MItsubishi og aftaler at bilen køres derind. Får fat i den lokale autohjælp. Jeg snakker med Bendt Hansen igen og de lover at kigge på bilen igen. Jeg får en fin lille bil at køre i. Dagen efter bliver jeg ringet op og jeg får af vide at det ser ikke så godt ud. FUCK tænker jeg. Remmen har viklet sig omkring servoen OG tandremmen. Det ser ud til at ventilerne er bøjet . Men de laver det selvfølgelig. Pyha tænker jeg. Og igennem de næste 22 dage er jeg jævnligt i kontakt med værkføreren, som hver eneste gang fortæller mig at så har de fundet denne her følgeskade og så er denne "dims" gået i stykker. Men det hele slutter ud med at jeg får min bil tilbage og indtil videre så kører den som den skal. Så det kan godt være at Mitsubishi har taget "lidt" lang tid om at lave min bil, men de har trods alt stået inde for at de har lavet en fejl. OG IKKE MINDST SÅ HAR DE RETTET DEN.


Så godt at der findes ærlige mennesker som står inde for det de laver.


TAK MITSUBISHI i Viby J og særligt tak til deres værkfører Bendt Hansen


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Der er selvfølgelig mange 14 år 4 måneder siden #22792

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Der er selvfølgelig mange seriøse værksteder,syntes det er godt du roser dem hatten af for det


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder