Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hold jer fra 'JOKA Biler' i Mou

Hold jer fra 'JOKA Biler' i Mou 15 år 3 uger siden #3172

  • Microlars
  • Microlars's profilbillede
Har haft min Galant inde hos JOKA Bilser i Mou, for at få rettet en el fejl ved mit positionslys (ved kørelys), få ny forrude og fa lavet noget rust i A-stolperne.
Bilen kørte helt fint inden den kom på værksted...

Da jeg henter bilen og betaler 6037,-kr. for arbejdet (forruden er betalt af forsikringsselskab) finder jeg ud af da jeg er kørt fra værkstedet at den umulig at holde i tomgang, positionslyset virker stadig ikke (ved kørelys), bagagerumsbeklædningen er ikke samlet, der er byttet rundt på skruerne i venstre forsæde, overgangen mellem gammel og ny maling ved A-stolperne er ru, og bilen er meget beskidt inden i, udover en stor oliefinger på forsædet... De har haft bilen i 1½ uge...

Jeg reklamerer med det samme over ovenstående liste... De vil godt kigge en gang mere på positionslyset, men resten afviser de blankt at gøre noget ved. De får bilen igen efter ½ uge...

Der går ydeligere ½ uge inden jeg henter min bil, nu virker køre lyset, men han siger at han ikke kunne finde fejlen, men at han har fået det til at virke vha. en arbejdsrelæ som han har sat ind i det originale ledningsnet. Han fortæller mig at under fejlsøgningen har han haft sikringsboksen ude i motorrummet af, og at den gik i stykker ved afmonteringen, så nu virker mine elrudehejs ikke mere, samt bilen er endnu mere beskidt inden i. Han siger at han vil finde en sikringsboks til den hurtigst muligt...

Jeg får bilen med hjem igen, og får selv samlet beklædningen i bagagerummet, sat skruerne i forsædet rigtigt på og gjort bilen ren inden i - kan dog ikke få den store sorte oliefinger af sædet...

½ uge senere taler jeg med ham, og han har fået en sikringsboks hjem fra en ophugger, det viser sig efter han har splittet halvdelen af motorrummet ad at det er en forkert sikringsboks han har bestilt, hvilket han er meget overrasket over, da han troede at de var ens på alle Galant'er af denne årgang...

Jeg lever ½ uge mere uden elrudehejs, hvorefter jeg taler med ham i telefonen. Han siger at han ikke kan finde en sikringsboks hos nogle huggere, men at Mitsubishi kan skaffe en ny til 1500,- (deromkring - kan ikke huske tallet, vad lidt optaget da jeg var på arbejde), men at der ikke er nogen i europa, så der går over 14 dage inden han får den hjem hvis han bestiller den... Jeg siger at han selvfølgelig skal bestille den, da han jo skal lave hvad han har ødelagt - og at jeg jo egentlig er ret ligeglad med hvad det iøvrigt koster ham... Så er det at han påstår at JEG skal betale for udskiftningen af sikringsboksen...

Vi snakker lidt frem og tilbage, og for at jeg dog får gjort noget ved problemet aftaler vi at han forsøger at reparerer sikringsboksen (det er ledninshaløj inden i boksen der er i stykker) alt imens dette forgår går min motor stadig ud i tomgang, der er stadig ru malig fra malerarbejdet på A-stolperne og der er stadig en stor oliefinger på forsædet...

d.d. (1/4-09 (ikke Aprilsnar)) er bilen stadig ikke lavet... og kæmper for at få gjort noget ved bilen...


Nogle forslag til hvordan jeg får gjort min bil dejlig igen??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hold jer fra 'JOKA Biler' i Mou 15 år 3 uger siden #21395

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
er det er aut. værksted eller sådan et lille værksted ? For jeg syns godt nok det lyder til at være noget sjusket arbejde de får lavet der..

Men der er vel ikke andet at gøre, hvis du skal have det lave ordenligt, må du få dem til at stå inde for sine fejl. Forsædet skal nok damprenses, og din A-Stolpe skal jo males om igen og dit problem med tomgangen og sikringsboksen skal udbedres. hvis de ik vil betale det så må du få nogen af de kloge hovedet med ind i spillet. Evt forbrugerstyrelsen eller så må du hive dem i retten eller noget andet tror jeg desværre ik du kan gøre udover at du endnu engang kommer til at skulle betale for de samme ting en gang mere.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hold jer fra 'JOKA Biler' i Mou 15 år 3 uger siden #21396

  • Billen
  • Billen's profilbillede
sørg for at ALT foregår på skrift, da du ellers har meget svært ved at bevise hvad I har aftalt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hold jer fra 'JOKA Biler' i Mou 15 år 3 uger siden #21397

  • Microlars
  • Microlars's profilbillede
Det er ikke et autoriseret værksted...

Her den første rejning, der udspecificeret nogenlunde...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hold jer fra 'JOKA Biler' i Mou 15 år 3 uger siden #21398

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Der er kun en vej, og det er forbrugerstyerelsen/forbrugerklagenævnet, det er en oplagt sag for dem, der skal foreligge regninger på det pågældende arbejde, som bevis.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.124 sekunder