Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: skod mitsubishi mekaniker/værksted.

skod mitsubishi mekaniker/værksted. 15 år 4 måneder siden #3029

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Jeg vil gerne sige at hvis manhar pengene iorden skal man vælge mitsubishi/suzuki værksted på frederikssundsvej 98 i kbh.nv.

Stilled min bil hos dem og kosted mig så et nyt sidespejl (2800kr) de kunne ikke starte bilen så det endte med de haved druknet bilen og så gav de den noget ædter (eller hvordan det staves) som så gave et ordenligt knald men de fik den started men i det knald sprang de mit 1 luft rum på min indsugning og fik og den kan så kun skaffes i japan hvor den skal laves først så om 1 måned kommer den hjem og de vil ikke betale for de mener at hvis bilebn bare haved startet så var det ikke sket. dog er det kun 1000kr men efter at have snakket med forbruger klage nævnet ringed jeg tilbage igen til mitsubishi og fortalte dem at de faktisk skulle betale så det endte godt jeg fik de 1000kr i hånden..

men men men men...

Det de skulle lave på bilen altså skifte kilderem og tænderør blev ikke lavet så fik fakta talt min bil tilbage dog med et hul i mit luftrum så gør bilen ikke kan køre (har så selv lavet det nu) og en regning på 3500kr. Nedur..

Lige et surt opstød her fra.
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

skod mitsubishi mekaniker/værksted. 15 år 3 måneder siden #20818

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Det viser sig så at efter følgende at de muligvis har brændt min tændings spole af til de 3 bagerste tønderør og har har siden dette indlæg været på værksted i søborg hos en anden Mitsubishi mekaniker som så fortælle det sagtenes kan være dem på frederikssundsvej som har brændt min tændespole af, men kan jo ikke bevise det, men bare pudsigt at efter de har haft den hvor de slet ikke visre hvad de laved " i følge mMitsubishi i søborg" så har den laved problemmer..

Før de fik den på frederiksundsvej fejled den slet ingen ting og nu har jeg ikke kunne køre i 1½ månede hvor den konstant har været på værksted pga: styre fejl i motor..

Så i alt løber regningen op på knap. 10.000kr i alt for noget jeg er sikker på dem på frederikssundsvej har lavet ged i. Kan jo ikke bevise det er dem, men sjovt nok da jeg kørte derfra laved den problemmer og da jeg stilled den fejled den ikke noget. Skal siges jeg på de 7 måneder jeg haved haft den på det tidspunkt har kørt. 28.000km så ved den ikke har fejled noget, men sjovt nok efter alt deres tryllerig så har den været på værksted i stedet for..

Lige til at kaste op over og få dårlig ... af!!!!!
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder