Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motordepotet, Mitsubishi i Viby J

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 8 måneder siden #18711

  • ImpulzE
  • ImpulzE's profilbillede
Efter den services jeg fik på bilen her i sidste måned, vil jeg gerne hermed ændre min holdning til Motordepotet i Viby J.

Faktisk, hvis det er helt rigtigt, så blev mit temperament sat på prøve lidt før, da de skulle prøve at ændre belysningen i bilen (også nævnt i forum her).

Det tog 4 arbejdsdage for at finde ud af det var dioder i stedet for pære + plus det var dyrt at skifte det!
Ikke nok med det, så skulle jeg selv finde ud af at de havde ”ødelagt” instrumentpanelet og midterkonsol ved varmblæseren. Ringede hurtig ind og fik af vide, at de var allerede opmærksomt på problemet og havde bestilt et nyt til mig som var på vej – Tak for I ville informerer mig om det.
Men det skulle vise sig at ventetiden blev længere og længere, for det kom aldrig. Først efter yderigere 7 arbejdsdage før de fik det.

Her passede det fint med bilen snart passerede ”20.000km-grænsen” og skulle derfor til services, og så de kunne få lavet deres fejl samtidigt.
Derfor bestilte jeg en tid til ugen efter og fik det hele på plads med værksteds mekanikeren der stod og betjente mig, at det var en service + det andet og de havde 3 timer til det hele (13:00-16:00) – ”Intet problem, vi tager bare to mekaniker til din bil” sagde han.

Dagen kom og jeg kørte fra arbejde i Brande, så jeg kunne være i Århus til tiden. Var i god så tid, at jeg kørte hjem for at hente kæresten, som var lige kommet hjem fra arbejde. Hvor vi kunne tag til byen bagefter vi have afleveret bilen.
Vi ankom ca. 12:50 og fik afleveret nøglerne til værkstedsføreren Bent (tror jeg han er?), hvor jeg så spørger for en sikkerhed, at bilen er færdig klokken 16:00. Her kigger han op imod uret og siger det kan de slet ikke nå og lave en service!
Der står jeg og er lige ved at blive galt (for havde tænkt på der ville opstå problemer), men tager det rolig og siger det er alt sammen aftalt sidste uge + de skulle lave fejlene som de havde lavet.
Vi fik en længere dialog da han mente de ikke kunne nå det, hvor jeg bliver lidt sur og siger (det røg lige ud), ”Jamen for fanden, tror du selv at vil jeg bestille en service, hvor jeg først kan få bilen morgen efter kl. 8, når jeg skal møde på arbejde i Brande kl. 7. Der er en grund til jeg har taget halvdelen af dagen fri for, at kunne være her til kl. 13, som der er aftalt af din egen kollega?!”.

Kort og godt, derefter han tog imod nøglerne, så smuttede kæresten og jeg ned i byen :)

Vi kom tilbage til værkstedet kl. 15:55 og håbede virkeligt på der ingen problemer var. Heldigvis var bilen klar og fik nøglerne hurtig. Lidt affald var der i bilen som altid, og havde taget et billede af selve kilometertallet, så jeg kunne lave en kontrol. Her kiggede jeg godt nok noget forbavset! På billedet viste, som jeg efterlod hos dem, 19.582 km, men på viseren viste det 1 km!
Fik fat i en mekaniker og spurgte det var normal, hvor personen siger selvfølgelig nej til. Viste så personen kilometertallet som fik store øjne og vidste ikke hvordan det lige kunne ske. Han ringede til værkstedsføreren, som så fortæller det var pga. de har skiftet den gamle instrumentpanel ud med den nye, men kunne ikke overfører km. tallet?!

Har ikke hørt fra dem siden og har sgu heller ikke lyst at tag derhen igen!
Beklager den lange historie :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 8 måneder siden #18712

  • ImpulzE
  • ImpulzE's profilbillede
Rettelse:
"+ plus det var dyrt at skifte det!" - Mener det var for dyrt at skifte til jeg ville betale for. :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 8 måneder siden #18713

  • 's profilbillede
ImpulzE skrev:
Rettelse:
"+ plus det var dyrt at skifte det!" - Mener det var for dyrt at skifte til jeg ville betale for. :)

Kan du så fise hjem hvor du hører til :wink: :D :D :D

PS: Håber du kommer med over til Basse og konen, så vi kan se din vogn og få en god mitsu-snak hehe :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg har heller ikke haft en alt for heldig oplevelse med dem! 14 år 5 måneder siden #18714

  • spunk187
  • spunk187's profilbillede
Derfor valgte jeg at dele den på Trustpilot, så andre kan blive advaret inden de evt. overvejer Motordepotet i Viby.


Tjek jer: www.trustpilot.dk/review/www.motor-depotet.dk


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder