Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motordepotet, Mitsubishi i Viby J

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 16 år 6 dage siden #2670

  • Hyldahl
  • Hyldahl's profilbillede
Hej mitsubishi-freaks.

Er der nogen der har erfaringer med Mitsubishi i viby - gode som dårlige.

Mvh

Per Hyldahl
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Blandede følelser... 15 år 11 måneder siden #18706

  • Hyldahl
  • Hyldahl's profilbillede
Jeg kan se at der ikke rigtig er andre der har haft nogen oplevelser med Mitsubishi i Viby (Motordepotet A/S), så derfor vil jeg da lige komme med min mening om denne forhandler.

Jeg fik nøglerne til min Colt d. 1 April og jeg var egentlig godt tilfreds med handlen. Jeg synes selv at vi havde fået os handlet frem til en fin pris og jeg følte at jeg havde fået god information både omkring forsikring samt finansiering. Desuden fik jeg lov til at låne en Opel Astra i weekenden før jeg skulle have colt'en for den nette sum af 2 flasker rødvin.

Men her slutter mine positive oplevelser med Motordepotet tilgengæld også. Da jeg fik bilen så jeg straks at den ikke var blevet undervognsbehandlet som aftalt, samt at fartpiloten slet ikke virkede. Jeg tog selvfølgelig straks kontakt til både værkfører og sælgeren for at få rettet disse fejl. Jeg skulle selv køre bilen til undervognsbehandling og fartpiloten havde de først tid til at se på 6 dage efter.

Samtidigt med at de skulle reparere fartpiloten, ville jeg gerne have monteret en p-watch, som jeg havde fra min tidligere bil, da jeg så tænkte at de kunne spare noget tid på værkstedet og jeg kunne slippe lidt billigere for montagen af p-watchen. Men nej, dagen efter jeg hentede bilen fik jeg en regning på ca 1100 kr inkl moms hvor der stod at de havde brugt 1,25 time á 549 kr + moms på montagen. En regning jeg synes lyder voldsom da en af mine mekaniker-venner som arbejder ved Axel Ketner i Viby, mente at det maks kunne tage 45 min.

For at det ikke skal være løgn virkede p-watchen faktisk kun periodisk og fartpilot'en havde det stadig med at tage nogen gevaldige fridage. Jeg henvendte mig igen til værkføren som først mente de havde tid til at rette fejlene 4 dage senere. Da jeg så mødte op med bilen for at få reparet p-wathcen og fartpiloten spurgte jeg om jeg kunne låne en bil, da jeg skulle til kolding den dag. Da værkføreren kom med nøglerne til lånebilen, spurgte han om jeg ville betale med det samme eller de skulle sende regningen. Jeg stod med uforstående over for dette, da det jo var deres egne fejl de skulle rette. Regningen var herimod ikke på reparationen, men derimod på lånebilen. 240 kr + moms! Herpå svarede jeg at så kunne de ikke få bilen den dag, men derimod den efterfølgende.

Da jeg dagen derpå hentede bilen og spurgte til om de havde kunnet rette fejlene, svarede værkføreren at der godt nok havde været en løs forbindelse i en samling de havde lavet ved p-watchen og de havde været alle kontakter og styringer igennem på fartpilot'en. Nu er fejlene også rettet, men da jeg kom i bilen fandt jeg i passagersiden en strømtyv som mekanikeren havde glemt at få med sig!

Colten har nu været på værksted 2 gange i løbet af 3 uger og jeg har brugt lang tidm tid som jeg ikke har, i offentlige transportmidler for at komme til og fra skole samt ud til forhandleren. Jeg har nu gjort op med mig selv at jeg aldrig mere sætter mine ben ved Motordepotet A/S.

Lige et surt opstød fra en utilfreds kunde!

Per Hyldahl
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 11 måneder siden #18707

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Godt indlæg,er det noget du vil have de læser :?: for jeg har intet imod at tage kontakt til dem, og vise dem dit indlæg :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 11 måneder siden #18708

  • ImpulzE
  • ImpulzE's profilbillede
Min erfaring med Motordepotet, Mitsubishi i Viby J har så været lidt mere tilfredsstillende end Hyldahl har været ude for.

For jeg købte og underskrev papirerne på min nye Colt Insport i december sidste år, hvor jeg hentede den og afleverede min gamle bil, som var byttebilen i handlen, den 11. januar. Dog den oprenligt aftale var den 7. januar, men de havde glemt at sende papir til deres hovedkontor ang. registrering, så det blev først om mandagen, hvor de så gav en fuld tank som undskyldning.

Alt så fint ud på dagen jeg hentede den til det vi havde aftalt på papiret, som bl.a. var en undervognsbehandling hos Pava og montering af de ekstra udstyr der var på tale.

Eneste der var at komme efter var utæthed ved den ene tågelygte der kom efter en uges tid, som jeg hurtigt fik lavet hos dem under garantien, som blev lavet på en ½ time ca. og jeg kunne køre på arbejde efter det. Der har ikke haft nogen problemer siden hen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 11 måneder siden #18709

  • ImpulzE
  • ImpulzE's profilbillede
Nå ja, en detalje..
En ny P-Watch som jeg fik i julegave imellem tiden, blev også monteret uden betalingen. Og heller ingen problemer med den efter, eller endnu.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motordepotet, Mitsubishi i Viby J 15 år 11 måneder siden #18710

  • Hyldahl
  • Hyldahl's profilbillede
Nully skrev:
Godt indlæg,er det noget du vil have de læser :?: for jeg har intet imod at tage kontakt til dem, og vise dem dit indlæg :wink:
¨
Nææ det må du da gerne, det ku da være lidt sjovt at høre til hvad de selv synes...

Jeg gider bare ikke selv bruge mere tid på dem....
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.249 sekunder