Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: MEGA ROS MITSUBISHI i Nørresundby

MEGA ROS MITSUBISHI i Nørresundby 16 år 11 måneder siden #2150

  • 's profilbillede
Hej allesammen...

vender stærkt tilbage med galanten fra 91...

historien er sådanne...

var til holeby træf sammen med mange herinde fra forummet d 31/3 så vidt jeg husker.. ik hæng mig op på datoen

da vi sku fra pladsen efter en rigtig hyggelig dag begyndte min bil at brokke sig gevaldigt... vi mente alle at det var toppakningen der var gået...

Smed bilen på værksted da jeg kom hjem og bad dem skifte toppakning...

efter et par timer ringede de og sagde at det ikke var toppakningen den havde det helt fint... men der var 100vis af andre ting galt med motoren så den var DØD... dog skiftede de pakningen og samlede motoren igen..

jeg ledte med lys og lygte efter ny bil eller ny motor for det blev værre og værre (med hvordan bilen opførte sig)..

smed bilen til div. mekannikker men alle sagde det samme motoren var død... og havde ikke i sinde at bruge 15.000 på at få ny motor i...

til sidst gav jeg op og Kørte over til Mitsubishi Motors I Nørresundby... jeg kom til med det samme på trods af travlhed... god service der... 4 timer efter ringede de og sagde jeg kunne hente min bil... 1000kr for at få motoren justeret og tjekket igennem fra skrot til snot.. :P

MIN MOTOR FEJLEDE INTET alvorligt... 4 nye små reservedel jeg selv kunne skifte +2 justeringer af motoren... den første havde de fortaget... så 1500kr for 4 originale reservedele dem satte jeg så i og nu kører bilen næsten 100% som ny... mangler bare den sidste motor justeing til 1000kr når der bliver tid på værkstedet igen...

MITSUBISHI MOTORS NØRRESUNDBY(Aalborg) Reddede galanten fra den visse død og min pengepung fra at blive revet i småstykker.

TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

MEGA ROS MITSUBISHI i Nørresundby 16 år 11 måneder siden #15280

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Flot historie, og kanon service 8) Tilykke med det :bolge:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

MEGA ROS MITSUBISHI i Nørresundby 16 år 11 måneder siden #15281

  • 's profilbillede
Tak nully.... nu er der bare sket det sørgelige at der er endnu en ting der er gået i stykker i motoren... den er åbenbart slidt op... så bilen triller på sidste vers og er blevet træt af at smide penge i en bil jeg har betalt.. så denne gang bliver det en sprit ny vogn... men det er ikke meget bil man kan få for mit budgdet... 130.000kr så det bliver desværre nok ikke en mitsu... *vræler* :(

galanten ryger til huggeren når jeg har købt ny vogn... men sørger lige for at pille alle de spritnye dele af... så kan det være der er nogen herinde på forummet der kan få go brug af dem for små penge.. :S

men sørgeligt er det
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny Colt 16 år 11 måneder siden #15282

  • Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hejsa

De sælger da den nye Colt fra 133t

www.mitsubishi.dk/models/colt


MVH
Ulrik

PS: og hvis man så lige køber en der har kørt som demo er der lidt og spare.....
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

MEGA ROS MITSUBISHI i Nørresundby 16 år 11 måneder siden #15283

  • 's profilbillede
TAK det havde jeg overset... tror lige jeg skal en smut hen til mitsubishi imorgen så :D

ville være dejligt og kunne forblive her
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

MEGA ROS MITSUBISHI i Nørresundby 16 år 11 måneder siden #15284

  • 's profilbillede
Mitsubishi kunne ikke sælge mig noget indenfor hva min tegnebog kunne holde til... så det blev en HYUNDAI Getz 1.1 demo model med 12.000 km på tælleren... til prisen 115.000 incl. det hele.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.334 sekunder