Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: FY Amager Møller!

FY Amager Møller! 21 år 1 uge siden #162

  • 's profilbillede
Ja det er så godt nok et stykke tid

siden, men kom lige i tanke om det i dag, da jeg brugte min AC. I sommers da jeg købte Colt'en - netop fordi den

havde AC, hvilket jeg synes var vildt cool (get it? :D ) men det vidste sig hurtigt måske at være knap så smart.

Bruger jeg AC'en når bilen er kold, går den ud ved HVER EVIG ENESTE LYSKRYDS - ja DET bliver pænt belastende i

længden :(

Nå tænker man, det kan ikke være så svært at få det afhjulpet, det må være en føler eller noget i

den retning, der ikke gør sit job ordentligt. Min mekaniker foreslog mig, at køre ud til Amager Møller (et Bosch

service center, der som navnet antyder ligger på Amager :wink: )

Jeg fortæller manden: "Der er noget i vegen med

min bil :( - når jeg bruger AC'en og bilen er kold, går den i stå"

Fint siger manden, og giver mig en tid

senere på ugen. Da jeg ikke har specielt meget forstand på biler, kører jeg så derud til aftalt tid. Efter at have

været der i 1 times tid, konstaterer "mekanikeren" at der ikke er noget i vegen med AC'en - nice going buddy - 1200kr

fattigere.

Så spørger jeg: "hvad er det du mener jeg skal betale 1200kr for, min bil virker jo stadig

ikke?"
Manden svarer: "Nej, men så skulle du have sagt, at det var et motorstyrings problem du havde"

NÅJA,

er det mig eller dig der er mekaniker?!?!?

:evil:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: FY Amager Møller! 21 år 6 dage siden #4951

  • 's profilbillede
jeg har selv haft en mærkelig

oplevelse men et bosch center. men jeg nåede at aflyse aftalen inden det kom til at koste mig en million. det var i

odense
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder