Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: SUPER service på en søndag !!!!!

SUPER service på en søndag !!!!! 18 år 1 måned siden #1570

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Ja som overskriften lyder så er der nogle som kan finde ud af at yde deres kunder en service ud over det man kan forvente :D

Ved godt at dette er en Ford historie, men den skal altså ud . . . . . . 8)

Jeg har en Ford Transit som arbejdsbil, den valgte lørdag aften at knalde et gløderør hvilket satte bilen ud af drift. Den skød kompritionen ud gennem gløderøret på den ene cylinder.

Som de fleste ved så er der jo lukket alle steder om søndagen men man må jo prøve lykken når ens dyt er blevet syg sådan en dag.

Jeg ringede til Ford CallCenter og fik fat på en sød kvinde som brugte det meste af 20 minutter på at finde en sælger i en af deres afdelinger som evt. kunne hjælpe mig med at skaffe de reservedele som jeg skulle bruge, Ford i Lyngby havde hvad der skulle til : en sælger som gav sig tid samt en reservedelsmand som havde fri, men tilfældig lige var forbi, de fik sammen løst mit akut problem med at finde stumperne frem, herefter var det bare at hente dem.

Jeg kan anbefale at hvis man står med et MEGA akut problem på en helligdag hvor salgsafdelingen har åben at man prøver at kontakte dem og hører om de kan hjælpe en :idea:

Ved at Ford, Fiat og VW har hjulpet, i min omgangskreds, med akut problemer både på erhvervsbil og privatbil

8)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SUPER service på en søndag !!!!! 18 år 1 måned siden #12139

Wauu.. det var flot, at de kunne klare det,
især mange værksteder er imod at løfte "svensk nøglen" i en weekenden(med mindre det er sort, he he)
Ros til dem
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SUPER service på en søndag !!!!! 18 år 1 måned siden #12140

Wauu.. det var flot, at de kunne klare det,
især mange værksteder er imod at løfte "svensk nøglen" i en weekenden(med mindre det er sort, he he)
Ros til dem
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder