Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Forum til chat, beskeder, vittigheder - Kort sagt Off Topic (uden emne).
Åbent for alle - Ikke medlemmer kan dog ikke oprette nye emner.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 180 dage.

EMNE: ANG: at sætte bilen i stand :D

ANG: at sætte bilen i stand :D 10 år 6 måneder siden #27818

her for en måned siden var der en der bakkede ind i min bil min venstre forskærm blev bulet :(
så hver gang kommer der altid nogen og mener at bilen er for gammel af reparere "at det bedre at skrotte den #
men jeg har lagt en del timer i den og jo den har haft nogle skønhedspletter (rust)
Den køre godt starter hver dag sommer/vinter uden problemer, købt den i 09 har kørt uden driftsstop.
:drive:
Har da også tænkt over sagen/hvad andre har sagt. men er kommet frem til at den er for god til at skrotte :D


så mit spørgsmål er :D

Hvad mener i andre herinde / hvor er grænsen :drive: til at reparere den eller skrotte ????????????????
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden af mikepedersen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: ANG: at sætte bilen i stand :D 10 år 6 måneder siden #27819

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Jeg vil mene, at hvis du er glad for bilen og den ik fejler noget ud over en bule eller to, så vil det efter min mening jo være dumt at købe en anden bil.
Du kan jo hvis det er ringe rundt til div. auto-ophuggere og høre om de har en ny forskærm i samme farve uden buler. Den skal de nok ik ha meget mere end 200 kr for.

Jeg har selv har en del gamle colt'er efter hånden, og dem af dem som er blevet skiftet ud, er fordi de simpelthen var blevet så rustne at det ville koste langt over det dobbelte af hvad bilerne var værd ,at få det lavet
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: mikepedersen

Sv: ANG: at sætte bilen i stand :D 10 år 6 måneder siden #27820

Hej
tak for dit svar :D rart at høre andres mening :D

jeg er glad for bilen :D :drive:
ældre biler har jo skønhedspletter :D

måske har autoophuggerne skærme har stå men de fleste er rustne så jeg har købt to nye til den :D

og jeg har mange dele lignende til den , jeg har sat mange nye dele på den :D og ikke mindst arbejdstimer :D
jeg synes stadig den er det vær :D
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden af mikepedersen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: ANG: at sætte bilen i stand :D 10 år 6 måneder siden #27823

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Hvis du er glad for den så ville jeg beholde den,vi er mange der har en gammel Mitsubishi vi er glade for
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: mikepedersen

Sv: ANG: at sætte bilen i stand :D 10 år 6 måneder siden #27825

Jeg er glad for bilen :D
er i gang med at reparere bilen der er meget arbejde at gøre når man gør det selv :D :evil: :drive: B)
men når den er færdig ender det nok med at jeg ikke vil af med den :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
bare det jeg har noget nu at få det rengjort for rust og møj så til at få det malet giver energi til at få bilen færdig igen :D :D

tror det bliver spændene at bilen blive færdig jeg glæder mig til at det resultatet :D :D :D :D :D D: D: D:D :D
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden af mikepedersen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: ANG: at sætte bilen i stand :D 10 år 5 måneder siden #27896

Status efter 8 uger arbejde på bilen nu!!
at jeg kan begynde at samle igen men sikke et arbejde at skille alt ad rengjorde male alle dele igen

så til dem der har lyst til at skille bilen ad og sætte den i stand , husk en ting er tid og masser af tid :woohoo:

men glæder mig til at den kommer til at rulle igen :drive:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder