Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Forum til chat, beskeder, vittigheder - Kort sagt Off Topic (uden emne).
Åbent for alle - Ikke medlemmer kan dog ikke oprette nye emner.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 180 dage.

EMNE: .......................................Lige lidt spas tråden

..............................​.........Lige lidt spas tråden 15 år 3 måneder siden #16214

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Billen skrev:
Føj da hvor blev det halve af bilen af :shock: godt det ikke er sådan en bil du har 8)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

..............................​.........Lige lidt spas tråden 15 år 3 måneder siden #16215

  • 's profilbillede
Billen skrev:
Ha , det ligner grangiveligt en folkevogn...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

..............................​.........Lige lidt spas tråden 15 år 3 måneder siden #16216

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
En helt ny oplevelse med vinduesviskere

Jeg fik monteret et nyt sæt vinduesviskere på bilen
Jeg tænkte først at de var alt for store, for de hang udenfor kantene, men nu ser jeg at det betyder ingenting, for de fungerer udmærket.

Jeg må indrømme at det er de eneste vinduesviskere jeg nogensinde har haft som har haft den effekt.
Ja, Nu tror du jeg er splittergal, men jeg kører faktisk lange turer ene og alene for at nyde synet af dem.

Jeg har til og med blevet stoppet af en politibetjent som satte sig ind og bad mig køre en tur så han kunne se at de virkelig fungerede.

Rigtignok er de forfærdelig dyre i drift, men "sikkerhed først" er mit motto, og som jeg sagde - de gør et fantastisk job.

Har vedhæftet et billede af dem længere nede
Vedhæftninger:
  • Vedhæftning Dette bilag er skjult for gæster. Log venligst på for at se det!
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

..............................​.........Lige lidt spas tråden 15 år 3 måneder siden #16217

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Dani skrev:
En helt ny oplevelse med vinduesviskere

Jeg fik monteret et nyt sæt vinduesviskere på bilen
Jeg tænkte først at de var alt for store, for de hang udenfor kantene, men nu ser jeg at det betyder ingenting, for de fungerer udmærket.

Jeg må indrømme at det er de eneste vinduesviskere jeg nogensinde har haft som har haft den effekt.
Ja, Nu tror du jeg er splittergal, men jeg kører faktisk lange turer ene og alene for at nyde synet af dem.

Jeg har til og med blevet stoppet af en politibetjent som satte sig ind og bad mig køre en tur så han kunne se at de virkelig fungerede.

Rigtignok er de forfærdelig dyre i drift, men "sikkerhed først" er mit motto, og som jeg sagde - de gør et fantastisk job.

Har vedhæftet et billede af dem længere nede

MIG OSSE HA :D :D :D :D
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

..............................​.........Lige lidt spas tråden 15 år 3 måneder siden #16218

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

..............................​.........Lige lidt spas tråden 15 år 3 måneder siden #16219

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.479 sekunder