Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Når du har overført betalingen for VIP medlemskab kan du speede processen lidt op ved at meddele det til os i dette forum.
BEMÆRK at udførte opgaver bliver slettet igen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: VIP

Sv: VIP 10 år 7 måneder siden #27765

  • Coltgti
  • Coltgti's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 19
  • Modtagne TAK: 1
Men, jeg tror at tandremmen har hoppet en tak eller to, så jeg ved ikke om den kan redes eller om det ikke er værd at bruge tid på! Den motor der sidder i nu har gået knap 237.000.... Jeg kan trække tandremmen af knasterne med fingrene, og imellem knasterne kan jeg "trække"op og ned i remmen 10-15mm, men alle aksler, krumtap, servo/vandpumpe og generator kører rundt! Men er lidt lost indtil jeg får den på en lift, og ser og der er stumper i bundkaret! :oops:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: VIP 10 år 7 måneder siden #27766

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
jo det er fra en galant gti, den har kørt omkring de 230.000. Jeg har dog for ikke så lang tid siden, skiftet tandrem, balancerem, remstrammer og ruller og vandpumpe.

den bruger en lille smule olie, og sveder ved ventildæksel pakningen men derfor giver jeg dig også den billige pris :) Dette er dog nemt lavet hvis man er lidt fix på fingrene. der skal nye 16 nye ventilstamme pakninger i, og så en ny ventildæksel pakning.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: VIP 10 år 7 måneder siden #27767

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Hvis tandremmen hopper på disse motore, så skal du nok regne med 16nye ventiler. Der er slet ikke plads til det i forbrændingskamret.
hvis du er rigtig uheldig, så kan ventilhovedet knække af og så er stemplet og topstykket også ødelagt.
Men alt det kan man ikke rigtig se før motoren er skilt ad.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder