Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Skørte sæt til Carisma

Skørte sæt til Carisma 20 år 4 måneder siden #8511

• 's profilbillede
Hej Alle

Skulle der være en som har et lukket

rum som jeg kan låne til at spray male mine spoilere i måske også hvor de kan monteres. da min lokale har brændt mig

af. jeg bor ved høng på sjælland så det skulle helst være heromkring.

med venlig

hilsen

Niewin

p.s.
du må godt svare via PB.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

spoiler kit 20 år 4 måneder siden #8512

• 's profilbillede
Hej! Niewin
Du kan også bruge sika lim

det sorte, limer kanon godt bruges også til at lime karosseri sammen med. men start med at hænge den løst op, for der

skal garanteret slibes noget af indvendigt på spoilern. Når du så har limet den fast skal du spænde den ind med

presænnings tape (grå tape er rigtigt stærkt) men pas på lakken. Det er også klogt at skrue et par skruer i nede under

i bunden af spoilern har jeg også gjort. :lol:

Re: spoiler kit 20 år 4 måneder siden #8513

• 's profilbillede
Tak for tippet

Det med skruer i

bunden havde jeg ikke selv tænkt på, det vil jeg nok også gøre.
sika limen hvor køber man den henne ?.

Så må

det være gaffa tape du mener!!

Green Dream skrev:
Hej! Niewin
Du kan også bruge sika lim

det sorte, limer kanon godt bruges også til at lime karosseri sammen med. men start med at hænge den løst op, for der

skal garanteret slibes noget af indvendigt på spoilern. Når du så har limet den fast skal du spænde den ind med

presænnings tape (grå tape er rigtigt stærkt) men pas på lakken. Det er også klogt at skrue et par skruer i nede under

i bunden af spoilern har jeg også gjort. :lol:

spoiler 20 år 4 måneder siden #8514

• 's profilbillede
Niewen!!
Sika limen kan du købe fra

innothek er et kanon produkt eller hvis der er et trailer firma i nærheden af dig de bruger det også. (de kan nemlig

bestikkes med ØL :lol: ) Men hvis jeg var dig ville jeg lige vente med at sænke den for der er altså ik meget plads

ned til vejen når du har nogle med ud og køre. min er ik sænket og jeg har skrabt imod de berømte fart bumper.

Re: spoiler 20 år 4 måneder siden #8515

• 's profilbillede
Hej

Nu har jeg nok udtrykt mig

forkert det er er nemlig kun et læbe sæt jeg har købt det er kun tykkelse af glasfiberet det fylder under den orginale

front og bagenden ca. 1 cm. så jeg tror ikke det vil den gøre store foreskel også fordi den skal ikke sænkes så meget

40/30 da fruen heller ikke ønsker at den skrabe da det er hende der bruger bilen mest.

[quote="Green

Dream"]Niewen!!
Sika limen kan du købe fra innothek er et kanon produkt eller hvis der er et trailer firma i

nærheden af dig de bruger det også. (de kan nemlig bestikkes med ØL :lol: ) Men hvis jeg var dig ville jeg lige vente

med at sænke den for der er altså ik meget plads ned til vejen når du har nogle med ud og køre. min er ik sænket og

jeg har skrabt imod de berømte fart bumper.[/quote]

Skørte sæt til Carisma 20 år 2 måneder siden #8516

• 's profilbillede
Ja så er læbe sættet kommet på.
Her lige et par Billeder
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder