Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: bilanlæg

bilanlæg 19 år 9 måneder siden #10499

• 's profilbillede
Jeg køber alt mit igennem tyskland, nærmere www.digitalo.de

God service samt at priserne er helt okay...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

bilanlæg 19 år 9 måneder siden #10500

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Mener så afgjort også at pris og kval hænger sammen. Vil nu personligt holde mig fra thansen - mindes aldrig at have været tilfreds med deres produkter (at det så har været skiftende om om det er tingene der ikke har virket eller at det bare har været univarsal dele der ikke har passet er så en anden sag - men ikke mindre irriterende).

Desuden så vil jeg nok vælge fx et sæt Pioneer 6x9" hos Hifispeed.dk for små 800, frem for thansens til små 1100. Selvom det er Cervin Vega (som skulle være kval - kender ikke selv til det) så er jeg stadig meget skeptisk overfor Thansen. Og Pioneer er i hvert fald rigeligt til det du leder efter.

bilanlæg 19 år 9 måneder siden #10501

• 's profilbillede
Hejsa

Jeg tog den lange tur til Carsound som i alle anbefalede mig at gøre. Da jeg har fået det indtryk at Thansen er noget lort..

Jeg Snakkede med mads og vi fik en lang snag og efter en demo af diverse ting og for at holde sig inden for min budget Købte jeg dette...

Kenwood KDC-W4031Y Linkhttp://dev5.sites.dk/produkt.asp?id=3943&kid=9

Jeg valgte så ikke MDS højtaler som i snakkede om men derimod dem her...

Rainbow SL6x9 6x9" Fuldtonehøjttaler Link http://dev5.sites.dk/produkt.asp?id=4095&kid=25

Jeg må sige han var fair nok og han vidste noget om tingene. Jeg fil lidt rabat fordi jeg hade kørt forgæves forleden dag

Så man må sige alt endte godt...

Jeg vil høre jer eksperter herinde hvad siger i til købet ;)

bilanlæg 19 år 9 måneder siden #10502

• 's profilbillede
Tror du har gjort et bedere køb hos dem end hos thansen.. thansen er noget billigt L... Tror sku det enste jeg ville købe hos dem, er plus og minus kabler til anlæget. det må da være så simpelt at lave, at det næsten ikke kan gå galt :P
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder