Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Toning af baglygter..

Toning af baglygter.. 19 år 10 måneder siden #1174

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Jeg skal ha tonet mine baglygter lidt, så jeg har kigget på noget mørktoner inde på thansen, men er det noget værd?

Og hvor meget skal lygterne have så de ikke bliver så mørke at de ikke kan ses? Mere så jeg undgår bøvl med betjenten.. :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 19 år 10 måneder siden #10256

• 's profilbillede
Jeg kender ikke Thansen produktet.

Jeg tror ikke der er noget mål for hvor lidt du skal give dine baglygter før at betjenten ikke bemærker det, men hvis betjenten er mega emsig så kan du nok ligeså godt lade være :!:

Giv den mange tynde lag, så kan du også stoppe og vurdere resultatet hen af vejen, ligeledes kommer det heller ikke til at løbe (dette opdager panseren med det samme.

Toning af baglygter.. 19 år 9 måneder siden #10257

• 's profilbillede
Du skal i det hele taget give tynde lag.. Det tager en krig at male sådan nogle baglygter, når det skal være rigtig godt. Det som betjentene som regel stopper en for når man har sorte baglygter, er at refleksen ikke mere er funktionel. Man kan som alternativ montere nogle ekstra reflekser, det er dog ikke så pænt, faktisk vil jeg gå så langt som at kalde det grimt...

En anden ting er at, hvis du bliver påkørt og modparten udtaler at han ikke kunne se dig bremse pga. de mørke lygter, ja så ender man i retten.

Jeg ville nøjes med at male de lygter, der ikke direkte bliver brugt i forbindelse med kørsel. F.eks baklygte, tågelygter bagpå.. Det har jeg gjort ved min galant.

Det er sgu lidt trist at man ikke kan få færdige lygter til vores biler..

Toning af baglygter.. 19 år 9 måneder siden #10258

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Ginzu skrev:
Det er sgu lidt trist at man ikke kan få færdige lygter til vores biler..

Det er også noget af det eneste negative ved en Mitsubishi :wink:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder