Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Plade valg..???

Plade valg..??? 19 år 10 måneder siden #1173

• 's profilbillede
Skal til og bygge mit bagagerum helt om med anlæg, men hvad mener i engentlig er det bedste plade og bruge? Jeg ville selv bruge spånplade, men andre siger man skal bruge douglas plader..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Plade valg..??? 19 år 10 måneder siden #10249

• 's profilbillede
mit er bygget i 19 mm. MDF plade.
det er et dejligt materiale at bygge i, da det er nemt at slibe til, og så er det et dødt materiale. sådan at der ikke kan gå så mange svingninger i det....

Plade valg..??? 19 år 10 måneder siden #10250

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Vil også anbefale MDF, men hvis det er et helt bagagerum så kan det jo godt gå hen at blive lidt smådyrt - MDF er jo ikke ligefrem det billigste.

En af mine kammerater har i sin Mazda lavet det i noget halvtykt krydsfiner (vist 16 mm eller sådan) med en gang filt omkring og sådan, og det fugerer sgu godt...

Plade valg..??? 19 år 10 måneder siden #10251

• 's profilbillede
så dyrt er MDF altså heller ikke... :?

en hel plade som er 1,2m. x 2,4m. i 19 mm. eller sådan noget koster ikke meget mere end 400-500 kr.

og vil man lave det ordentligt, så må man også ofre lidt.... :D man kan ikke få alt gratis :!:

Plade valg..??? 19 år 10 måneder siden #10252

• 's profilbillede
Så må jeg heller købe et par plader af det.. Tak for det :)

RE: 19 år 10 måneder siden #10253

• 's profilbillede
MDF er temmelig resonasdødt i forhold til spånplade, det største problem jeg havde med MDF var at det simpelthen var så hårdt at det brændte mine overfræserjern og stiksavsklinger af. MDF og spånplade kan jo fået i forskellige kvaliteter, noget hårdere end andet.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder