Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Hvad er krævet ved sænkning ?

Hvad er krævet ved sænkning ? 20 år 2 måneder siden #9368

• 's profilbillede
Ja det kan du tro, før kunne man se en meget stor afstand mellem dæk og skræm kant foran, nu er den meget mindre. bag har det også givet lidt. jeg ønskede den mest sænket foran. og det ser ud til at der ikke bliver problemer efter jeg har sat sommerfælgene på 7x17 205/40, så det er bare fedt.
cyrix^ skrev:
Nu får jeg også en forskel på 20 mm. Det er en del!

Har lige været nede og måle, og det bliver nok lidt snævert, men er lidt svært at måle når bilen holder på perlesten. Ellers må jeg sq putte noget mere luft i dækkene :)

Niewen, de 40/30, kan du se det ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvad er krævet ved sænkning ? 20 år 2 måneder siden #9369

• 's profilbillede
Kunne være jeg skulle lade være med at teste skæbnen da jeg til maj regner/håber jeg på skal have sat 17/40/205 eller 215 på...

Og så bare holde mig til de 35.. :)

Så bliver den i det mindste liv stiv i indervognen fordi lige nu er den sateme godt nok lidt gele agtig...

Hvad er krævet ved sænkning ? 20 år 2 måneder siden #9370

• 's profilbillede
Vores Galant er sænket 40/40 og kører med 215-40-17 uden problemer, er jeg syntes ikke den er vild hård, det er sådan lige tilpas 8)

Hvad er krævet ved sænkning ? 20 år 2 måneder siden #9371

• 's profilbillede
Thyboen skrev:
Vores Galant er sænket 40/40 og kører med 215-40-17 uden problemer, er jeg syntes ikke den er vild hård, det er sådan lige tilpas 8)

Kan ikke finde 40/40 :(
Ville jeg ellers godt have haft. Men 35/35 er jo også tæt på :)
Hvis jeg dog ikke beslutter mig for de 55/55 hehe... damnit.

Hvad er krævet ved sænkning ? 20 år 1 måned siden #9372

• 's profilbillede
Så er den ene galant sænket 35/35... (Ikke min bil)
Problemet er at det slet ikke kan ses. Det har faktisk været ret spild af tid at sætte på og det alligevel taget 4-5 timer :evil:
Det har MAX givet 2 cm.
Derfor valgte vi at stoppe med den ene bil, indtil at sagen var undersøgt nærmere !

Sættet er fra nvautodele, skulle der have været dæmpere på også eller hvordan ?

Det skal lige siges at fjedersættet faktisk ikke var mindre end det originale. Det ene par, (foran eller bagved, kan ikke helt huske) var faktisk ca 1-1½ cm højere end den originale ?? !!!

Har vi fået leveret et forkert sæt eller hva? Vi blev begge i hvert fald UTROLIGT skuffet ved resultatet, og regner også lige med at tage kontakt til NVAutodele på mandag, for at høre om det virkelig kan passe! :!: :!: :!:

Hvad er krævet ved sænkning ? 20 år 1 måned siden #9373

• 's profilbillede
Den "rigtige" måde at måle på om bilen er blevet sænket er, at man inden sænkningen målet fra dækkets midtpunkt (centerkapslen) og optil skærmen.

Herefter laver man samme måling bagefter.

Der kan godt gå nogle dage inden dine fjedre "sætter sig", og derfor kan den godt blive lidt lavere med tiden.
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder