Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Sænkningssæt..

Sænkningssæt.. 20 år 1 måned siden #9026

• 's profilbillede
ringede derud i aftes, inden lukketid og skældte den stakkels fyr ud. Han kontakter deres hovedkontor, og importøren af APEX fjedre.

Blev fandeme sur, når det nu står i deres katalog så skal der fandeme også være en med til sættet.

Er der ellers nogen der har erfaringer med APEX sænkningssæt?? er de ok. :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sænkningssæt.. 20 år 1 måned siden #9027

• 's profilbillede
så skete det utænkelige..

THANSEN har åbenbart ikke TÜV godkendt det sænkningssæt jeg nu har fået monteret på bilen.

Hvad gør jeg nu?? i kataloget står der at det er godkendt, og nu er det så monteret på bilen(skete i den tro at de bare skulle skaffe den godkendelse).

SKAL jeg have godkendelsen med til syn når den kun er sænket 35mm??

Nogen den kender nummeret til APEX importøren, eller en mailadresse hvor jeg kan klage min nød??

Sænkningssæt.. 20 år 1 måned siden #9028

• 's profilbillede
Tja, ved ikke med de TÜV regler!

Men ellers må du jo afmontere det igen, og så aflevere det hos thansen, og kræve dine penge tilbage pga. falsk varedekleration!

Sænkningssæt.. 20 år 1 måned siden #9029

• 's profilbillede
Da jeg var til syn med vores gamle bil (ikke en Mitsu) der spurgte de ikke til papire på sænkning de målte bare op til underkant af forlygterne og der sagde de der skal være 50 cm og jeg havde 50,3 cm 8)

Jeg ville køre til syn med det hvis der er de 50 cm så mener jeg ikke de kan gøre dig noget.

. 20 år 1 måned siden #9030

• 's profilbillede
jeg fik også synet min bil med sænkning 40/40 på en colt 91, det sagde de ikke noget til, og de målte heller ikke noget med højde, men skal da lige ud og tjekke hvad højden egentlig er... :D

RE: 20 år 1 måned siden #9031

• 's profilbillede
Det er vist korrekt at der skal være en minimum højde fra underkanten af forlygten til asfalten, men jeg kender desværre ikke det præcise mål.

Umiddelbart ville jeg også fjerne sænkningssættet, ikke så meget synsmæssigt, men jeg mener at de vitale dele på ens bil skal være iorden (hvilket de jo sikkerhedsmæssigt også bør være med en Tüv-godkendelse)
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder