Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Hakker i rattet / styringen

Hakker i rattet / styringen 17 år 1 måned siden #8356

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
som Carpman siger, prøv og udluft det. Men dette problem lyder lidt til at være det samme som peugeot partner har. Især postbilerne. Der er det somregl servoventilen som sidder inde i tandstangen som er tilstoppet eller defekt...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hakker i rattet / styringen 17 år 1 måned siden #8357

  • 's profilbillede
tak !

det prøver jeg lige imorgen..

nu er det ik sådan den losser al olien ud i motor rummet ??

Tak

Michael
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hakker i rattet / styringen 17 år 4 uger siden #8358

  • Carpman
  • Carpman's profilbillede
nej det burde det ikke :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hakker i rattet / styringen 17 år 4 uger siden #8359

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Det kan også være en defekt servopumpe, eller en defekt tandstang :cry:

Men prøv først at lufte den ud, men tror ikke det er det når den ikke har manglet væske, er remmen stram nok, så den ikke hænger og er slap :?:

Men har både servo pumper og tandstang til salg hvis det er der fejlen er
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hakker i rattet / styringen 17 år 4 uger siden #8360

  • 's profilbillede
hej..

så har jeg forsøgt at lufte ud..
det hjalp ikke :(

men ved 4k omdrejninger.. så kan den godt dreje..

kan se at min tomgang ligger omkring 700 Rpm.
det er nok 200 for lidt..
men når jeg så drejer rettet.. så går den helt ned på 4-500...

kan godt være pumpen er smuttet.... hvor sidder den ?
og er den til at skifte ?

Tak

michael
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hakker i rattet / styringen 17 år 4 uger siden #8361

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Pumpen sedder helt ude foran på motoren i venstre side og bliver trukket af den ene rem, det er ikke det sværeste at skifte den 8)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder