Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: KN performance kit til carisma

KN performance kit til carisma 19 år 9 måneder siden #7666

• 's profilbillede
niewin skrev:
niewin skrev:
Vil bare lige sige at nu er der også kommet Kn filter KIT på min lille Carisma, jeg syntes det lyder fedt når man giver den lidt leve af, så er der også kommet mere bund træk i den.

Det kan jeg godt anbefale til andre.

hvorfor taber Carismaen topfarten med kn kit er toppen (185 km) over 160 km virker den meget sløv. med det orginale luftfilter er toppen (205 Km ) der mærkes ikke nogen svage punkt med det.

er nogen der har en god forklaring på dette :?:

Min lille Carisma blev totalt ødelagt i motoren. - Det kostede temmlig dyrt, da filterets olie ødelagde min luftmængdemåler....

Jeg har fået min effektmålt hos en bekendt som arbejder hos FDM. - Den blev målt på samme felt, først 3 gange med det normale luftfilter, dernæst 3 gange med KN og ekstra "blæs" på foran.

Der var absolut ingen forskel. - Ud over "brølet" fra KN

Men til dit ? - Har du sikret, at der ikke kommer "varm luft" ind til filtret? - Med det originale tager motoren luften direkte i front, eller ude i skærmen... Jo koldere luft, jo bedre effekt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

KN performance kit til carisma 19 år 9 måneder siden #7667

• 's profilbillede
Det vil sige at det helst skal sidde ude ved front gitter istedet for mellem batteri og venstre skærm, eller så er det nok bedst at køre med det orginale. (winnie syntes også det larmer formeget med kn kit )

Tror du Webmaster at der vil ske noget ved at lægge et kn filtrer i den almindelige filter kasse eller vil det spild af penge :?:

KN performance kit til carisma 19 år 9 måneder siden #7668

• 's profilbillede
niewin skrev:
Tror du Webmaster at der vil ske noget ved at lægge et kn filtrer i den almindelige filter kasse eller vil det spild af penge :?:

Jeg har et KN "indsatsfilter" til salg her i klubben som ikke er blevet solgt. Det skal du være yderst velkommen til at låne, så kan du drage dine egne erfaringer.

Men ellers, så prøv at lave et "scoop" af det dersens "powerblanket" så der kommer frisk luft udefra til filtret.

KN performance kit til carisma 19 år 9 måneder siden #7669

• 's profilbillede
Webmaster skrev:
Min lille Carisma blev totalt ødelagt i motoren. - Det kostede temmlig dyrt, da filterets olie ødelagde min luftmængdemåler....

Hmm. pga. KN filteret ?

KN performance kit til carisma 19 år 9 måneder siden #7670

• 's profilbillede
cyrix^ skrev:
Webmaster skrev:

Hmm. pga. KN filteret ?

Det er både jeg, samt 2 aut. værksteder og et uaut. værksted enige om.
Gitteret i luftængdemåleren var helt "fedtet" af olie.

Sammen med FDM blev det undersøgt, samt renset i noget specielt væske. - Den rensede væske indeholdt store mængder af netop den olie filtret var forolieret med.

KN performance kit til carisma 19 år 9 måneder siden #7671

• 's profilbillede
Auch... :/

Jeg er ellers lige ved at skal montere, så håber da ikke at det er et generelt problem! hehe :)
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder