Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: ABS Fejl på Mitsubishi Galant

... 13 år 11 måneder siden #25349

• rallern
  • rallern's profilbillede
<span class="Apple-style-span" style="font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, 'Bitstream Vera Sans', sans-serif; font-size: 17px; font-weight: bold; line-height: 18px; "><a href="www.mitsuklub.dk/medlem/brian-juncher" title="Vis brugerprofil." style="color: rgb(204, 0, 0); text-decoration: none; ">Brian Juncher</a>

Det har jeg da selvfølgelig :)

og det ville da være super, hvis du gider det :)

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

abs 13 år 11 måneder siden #25350

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
smid lige din mailadr så sender jeg noget til dig diagram mv.

Hej Rasmusmin er det sammen 13 år 11 måneder siden #25351

Hej Rasmus

min er det sammen som din

det er rigtigt hvad basse skriver ned afstanden

har du set efter det, dem der har haft bilen før kan have skriftet hjullejer bagpå hvor de måske har slået på akslen så den er blevet lidt skæv

ofte er fejlen ved tandringen enten for eller bag

brian kan også have ret at det en føler,

men har du målt tænderne på det gamle tangring og på det nye for at se om det er forskel på højden

mvh mikepedersen

Brian :) 13 år 11 måneder siden #25352

• rallern
min mail:

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. :)

<span class="Apple-style-span" style="font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, 'Bitstream Vera Sans', sans-serif; font-size: 17px; font-weight: bold; line-height: 18px; "><a href="www.mitsuklub.dk/medlem/mikepedersen" title="Vis brugerprofil." style="color: rgb(204, 0, 0); text-decoration: none; ">mikepedersen</a>

det ser faktisk ud som om "bagakslen" er skæv for ABS hjulet køre ikke "lige" rundt det rotere skævt... :/

abs ring 13 år 11 måneder siden #25345

• rallern
<span class="Apple-style-span" style="font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, 'Bitstream Vera Sans', sans-serif; font-size: 17px; font-weight: bold; line-height: 18px; "><a href="www.mitsuklub.dk/medlem/mikepedersen" title="Vis brugerprofil." style="color: rgb(204, 0, 0); ">mikepedersen</a>

ringen så 100% magen til ud lagde den oven på for at tjekke størrelse og det er også købt orginalt udfra stel nr, så tror ikke det er det der er problemet, kan bagakslerne været blevet skæve da jeg har afmonteret dem? brugte en gummi hammer til at banke den løs med?

da jeg købte bilen var ABS lyset tændt, men det var en nem fejl at finde ledningen var blevet revet over på venstre forhjul, det har jeg nu loddet ny ledning på samt krympeflex, og det virkede fint, ABS problemet begyndte at komme periodisk efter at jeg havde haft skiftet anker plader (afmonteret "aksel" ibag), og troede så det var pga. den knækkede tand, nu er den skiftet og nu står jeg så på bar bund igen :/

Hvis jeg afmontere batteri 13 år 11 måneder siden #25344

• rallern
Hvis jeg afmontere batteri polen, og venter en 10-sek forsvinder ABS fejlen kort og så virker den inden for de første hvad 50 meter, og så kommer lampen på igen.

Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder