Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: HJÆLP... colten gik død midt i et sving...

HJÆLP... colten gik død midt i et sving... 14 år 6 måneder siden #4034

• Nordjyden2010
  • Nordjyden2010's profilbillede
Hey alle herinde...

Håber en venlig sjæl kan hjælpe mig...

Jeg var på vej hjem fra arbejde idag... og har kørt et stykke tid på motorvejen hjem.....da jeg så kommer hjem til min gade og skal svinge til højre, bremser jeg ned i et nok lidt for højt gear..og i samme jeg drejer ind på gade begynder den at "hoppe" pga. det høje gear... jeg skynder mig at træde koblingen ned, men motoren går ud, og der holder jeg så... jeg får den møvet ind på en p-plads....og kan ikke starte den.. den har nu stået i 1½ time, og har lige været nede ved den igen for at prøve at starte den, men den vil bare ikke...???? det er en colt fra 96 1,3 I . Tanken var ved at være tom, men lampen lyser ikke!!! og jeg kan se på måleren at der er lidt tilbage endnu....

Jeg står og skal møde på arbejde i morgen tidligt, og jeg kan kun komme afsted med bil, så jeg er rent ud på skideren.... så håber virkelig på hjælp...eller foreslag til hvad det kan være, og hvad jeg kan gøre....og så lige en tak for et super fed forum/klub.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Benzin 14 år 6 måneder siden #24875

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Jeg ville nok hælde lidt benzin på, for har selv været ude for at løbe tør selvom måleren viser over det røde felt.

Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

Der hvor måleren står nu har 14 år 6 måneder siden #24876

• Nordjyden2010
Der hvor måleren står nu har jeg tit kørt 1 til 2 dage endnu... så tvivler på at det er benz.... men gør self. et forsøg....men skal jeg så "pumpe" med speederen eller bare lade starteren køre lidt???

nope.... ikke benzen.... har 14 år 6 måneder siden #24877

• Nordjyden2010
nope.... ikke benzen.... har lige hældt ialt 10 L på.... der er jo katalysator på den... er det så rigtigt at man ikke må skubbe den igang?? skal virkelig have gang i den i aften.. da den skal bruges til arbejdet i morgen tidlig.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder