Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Carisma - Støddæmpere

De gule på billedet ligner 14 år 6 måneder siden #24862

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
De gule på billedet ligner dem til galant Lancer gad vide om de passer på en galant kunne være sjovt at prøve om de passede

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det tør jeg ikke udtale mig 14 år 6 måneder siden #24863

• darupe
  • darupe's profilbillede
Det tør jeg ikke udtale mig om. Jeg ved kun at de er godkendt til Carisma. Umiddelbart kan jeg ikke finde fejl på dem, men fjedrene foran var bare ikke stærke nok til at bære min Carisma. Den blev meget hård til sidst og jeg kunne kun gøre den blød ved at sænke den yderligere, hvilket ikke passede med mål fra hjulnav til skærmkant. Dem bag i var dog bløde, så de kunne gøres hårdere ved at skrue dem lidt op. Jeg synes bare der var for stor forskel på dem og da den ikke længere kunne krænge om hjørner og ellers fik ordentlige tæsk på de sjællandske motorveje pga. hårdheden, så røg de altså af.

støddæmpere mv 14 år 6 måneder siden #24864

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
Hej darupe er dine fjedere og støddæmpere til salg mine de forreste er færdige

Det er planen lige at rengøre 14 år 6 måneder siden #24865

• darupe
  • darupe's profilbillede
Det er planen lige at rengøre de gamle dele, hvorefter jeg lige får testet dem. Hvis der umiddelbart ikke er noget galt med dem, vil jeg konkludere at min bil bare er for tung og vil derfor sælge dem. Jeg ønsker bare ikke at sælge noget der måske er defekt. Hvis de sælges, er det dog hele sættet dvs. både foran og bagved. Det er som sagt en gevindundervogn, så det er mest optimalt at benytte hele sættet.

Link til beskrivelse af sættet: <a href="www.kw-suspensions.eu/int/kw_variant_1.php">www.kw-suspensions.eu/int/kw_variant_1.php</a> (det er INOX versionen)
Manual/sænknings specs til de interesserede: <a href="docs.kwsuspension.de/eah68665012.pdf">docs.kwsuspension.de/eah68665012.pdf</a>

Det skal også nævnes, at de på papiret kun er testet til sedan modellen selvom KW via mail påstår at de også passer på hatchback. Det burde de i princippet gøre, men det er som om hatchback modellen alligevel er lidt tungere foran end sedan modellen medmindre der altså er fejl med fjedrene (hvilket jeg får testet).

PS: De blev indkøbt i marts i år og har siddet på siden starten af april. Jeg har kørt ca. 5000 km med dem.

Hvor købte du dem 14 år 6 måneder siden #24866

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Hvor købte du dem

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

De er købt hos 14 år 6 måneder siden #24867

• darupe
  • darupe's profilbillede
De er købt hos www.cartuningpoint.de. Der er kvittering, garanti bevis og TÜV certifikat med til dem.

Jeg har også lige fået undersøgt sættet i dag af en Mitsubishi mekaniker og han mener ikke der er noget galt. Han kunne dog godt forstå at de forreste føltes hårde da standard fjedrene generelt også er hårde, men pga. standard fjedrene ikke er sænket, vil de føles lidt blødere især når de er kørt til. Han mente dog at hårdheden var meget normal for en gevindundervogn. Det er derfor bare mig der syntes de var FOR hårde :)

Baseret på den melding, vil jeg rense delene senest i weekenden og sætte dem til salg, så hvis Brian eller andre er interesseret i at købe sættet, så sig til. Jeg opretter en tråd i salgsforummet når de er renset, medmindre nogen har hevet fat i mig inden. Ny pris hos forhandleren er ca. 6800. De har som tidligere skrevet, siddet på i ca. 6 måneder, hvor jeg har kørt omkring 5000 km.

Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder