Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Pære til instrumentbræt..

Pære til instrumentbræt.. 14 år 7 måneder siden #4020

  • HenningR
  • HenningR's profilbillede



Hey,


Da der snart er totalt slukket lys i mit instrumentbræt, ville jeg lige høre om der evt. er nogen der ved hvilken slags pære der skal bruges


når man skifter dem, for at fjerne tvivl er det altså dem til speedometer og omdrejningsstæller, det er jo meget rart at have dem


inden man begynder at skille det hele ad.


Mvh HenningR





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Henning R hvilken bil 14 år 7 måneder siden #24826

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Hej Henning R hvilken bil taler vi om :idea:


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

 Hej Nully,Ja, ser du det 14 år 7 måneder siden #24827

  • HenningR
  • HenningR's profilbillede



Hej Nully,


Ja, ser du det kunne jo have været meget smart hvis jeg havde skrevet det... :-) nu er svar chancerne


faktisk nok steget med 100% :-)


Det drejer sig om en Carisma GDI fra 98..


Mvh HenningR








Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej. Havde samme problem dog 14 år 7 måneder siden #24828

  • Gæst
  • Gæst's profilbillede
Hej. Havde samme problem dog på en Carisma ´96.
Her sidder en sort plastic ramme, som holder instrumentbrættet på plads. Den løsner man med to skruer, sidder på min i toppen. Denne kan herefter trækkes ud. Sad vist nok også med nogle plastic clips, så man skal trække lidt forsigtigt.
Nu sidder instrument brættet med 3 eller 4 skruer. Ud med dem, og man kan trække hele instrument brættet ud. Herefter er det bare at se på bagsiden, og skifte de defekte pærer.
Herefter det hele på plads igen, og du kan nu se hvor hurtigt du kører, også når det er mørkt :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Forresten. Pærerne kunne jeg 14 år 7 måneder siden #24829

  • Gæst
  • Gæst's profilbillede
Forresten. Pærerne kunne jeg bare købe på den lokale shell tank. Om man kan det alle steder ved jeg ikke.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder