Ja, jeg er ved at være lidt lost angående min venstre forbremse. Jeg har lige monteret nye ATE skiver + klodser, som er super gode. Jeg har dog det problem, at den ene bremse hænger og derfor bliver for varm på motorvej (lejet hyler og den begynder at banke i rattet). Jeg har renset alting, monteret nye glidere, ny bremseslange og selvfølgelig er systemet luftet ud. Jeg er derfor begyndt at være lost hvad angår en løsning, da den anden forbremse fungerer perfekt. Jeg har dog været så heldig, at jeg har nået at køre ind til siden da den blev varm så den ikke er blevet skæv eller på anden måde har taget skade (min egen og en mekanikers vurdering). Den bremser også lige, så helt galt er det ikke gået.
Hvad angår problemet, så virker det lidt som om, at stemplet ikke automatisk bliver banket tilbage så det ikke presser på klodserne (klodserne kører selvfølgelig altid på skiven, men ikke med så meget modstand). Jeg kan dog uden meget besvær trykke stemplet tilbage når jeg f.eks. roder med klodserne. Jeg har som sagt også skiftet bremseslangen for at være sikker på, at den ikke var suget flad eller at forrige ejer måske har fået proppet olie på slangen.
Er der nogen der har en anelse om hvad der kan være galt? Jeg kan ikke finde rust eller anden form for snavs på stemplet og det kan som sagt trykkes helt tilbage uden at man skal klemme ekstremt hårdt.
PS: Det er en Carisma 1.8 GLS fra 97