Problemet med min KW V1 INOX undervogn er, at KW har kvajet sig gevaldigt da de sammensatte støddæmpere og fjedre. Støddæmperne virker faktisk til at være nogenlunde smidige/harmoniske, men fordi de har valgt fjedre som kun lige nøjaktig kan bære bilens vægt, så får den problemer når man har passagerer i den da støddæmperne så får en masse tæsk. Fjedrene faldt i forvejen meget sammen allerede da bilen blev hevet ned af liften, men siden da har de været lidt "bouncy". Dem foran er stenhårde og dem bag i er mega bløde. Meget dårlig kombination. Jeg må sige jeg er lidt skuffet, men motorvejene er bestemt også med til at give dem tæsk. Den største fejl ligger dog hos KW. Hvis man sammenligner de gamle fjedre til bag i med de nye, så havde de gamle nærmest større diameter på midten. De nye har samme diameter over det hele og den diameter er ikke særlig stor. Det ligner lidt at de er lavet til sedan og ikke hatchback, selvom de i mails har påstået at de passer til hatchback.
Som jeg ser det nu, så tør jeg ikke køre med dem selv efter en reparation medmindre de sørger for at fjedrene bliver udskiftet med nogle der kan bære den. Jeg kan bare ikke få fat i den tyske forhandler, da forhandleren ikke gider tage telefonen. KW gider heller ikke lade mig sende dem direkte til dem, så det skal nok blive sjovt at få dem fikset. Jeg har bare ikke tid til det, så der ryger nogle standard Monroe eller Gabriel støddæmpere på med ganske alm. fjedre der passer til bilen. Det er måske heller ikke en dårlig idé når nu de ikke kan lave ordentlige veje her i Danmark mere