Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Automatgea - Lancer 95´ 1.6 GLXi

Automatgea - Lancer 95´ 1.6 GLXi 14 år 9 måneder siden #3940

• 's profilbillede
Min "nye" brugte Lancer er begyndt at brænde olien af i automatgearkassen. Jeg har ringet til et automatgearkasse ekspert i nordsjælland og han siger at koblingerne nok er slidte. Hvis jeg skulle have en ny renoveret gearkasse ville det koste mig 23.000 kr. Da jeg selv gav 20000 kr for bilen syntes jeg selvfølgelig at det er ALT for meget.

Jeg har midlertidigt fået tilbudt en brugt automatgearkasse fra en Colt (samme gearkasse hvis årgangen er efter 93) til 4500,- med montering, 2500 uden. Dette må jo siges at være en fornuftig pris, men min bekymringer går på at colt´en har gået 260.000 km og han ikke ved om den har været renoveret før. Selv siger han at han kender ejeren af colten og han siger den køre upåklageligt. Selv har min Lancer gået 170.000 km og derfor kan jeg ikke lade være med at tænke på at colt´s gearkasse koblinger også er slidte.

Det jeg godt vil vide er om der er nogle som har erfaringer med automatgearkasser i disse modeller (og ca. årgange) og kan fortælle mig hvor langtid deres har holdt, så jeg kan vurdere om de normalt går efter 100.000 eller om der er nogle som har holdt meget længe. Det skal også siges at forhandleren vil give mig 1 månedes garanti på den... gad vide om jeg kan få ham til at skrive under på den også gælder hvis koblingerne er slidte?! :D

På forhånd tak, Kim
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg kender ikke så meget til 14 år 9 måneder siden #24502

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg kender ikke så meget til Automat gerkasser ved bare at dem i klubben har fået lavet dere både i karlslunde og i nordsælland er kommet af med 25000--30000 så det er dyrt

Jeg ville satse på den brugte den er da til at betale,men husk at du skal være helt sikker på den passer,håber du kommer videre med projektet

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder