Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ladelampe tænder i varmen

Ladelampe tænder i varmen 14 år 10 måneder siden #3890

• darupe
  • darupe's profilbillede
Ja, min Carisma 1.8 GLS fra 97 opfører sig lidt underligt. Hvis den f.eks. står i tomgang i solen, så begynder ladelampen lige pludselig at tænde op og så slukker den så igen. Jeg vil ikke sige at den blinker, da intervallet er lidt større. Hvis jeg så f.eks. giver den lidt gas i frigear, op til de ca. 1500 RPM, så begynder den at lyse igen og stopper så omkring 1000 RPM igen.

Hvis jeg så kører en længere tur, så stopper den helt med at tænde ladelampen og kører uden problemer. Det virker derfor som om, at eller andet bliver for varmt eller at generatoren driller. Jeg har lidt overvejet, om der evt. løber tectyl ind i generatoren, for er du gal hvor min bil sveder. Det er et halvt år siden den blev behandlet hos Pava, men her i sommervarmen daler det ud af den. Den bliver så godt nok også ekstrem varm, så varm at man brænder sig på dens karosseri.

Er der nogen der evt. har en idé om hvad der er galt? Planen er indtil videre at kigge på generatoren og evt. rense den / skifte kul, men jeg vil også høre om batteriet evt. kan blive for varmt og derved begynde at drille?

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg fik løst problemet. Der 14 år 10 måneder siden #24356

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg fik løst problemet. Der var løbet tectyl ind i generatoren, hvilket jeg også havde en mistanke om.

Ja det er nok ikke optimalt 14 år 10 måneder siden #24357

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja det er nok ikke optimalt at have pave i generatoren :roll:

Syntes også nogen gange de sprøjter ret meget på

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

De har været helt ekstreme 14 år 10 måneder siden #24358

• darupe
  • darupe's profilbillede
De har været helt ekstreme med min. Mine 15" alufælge havde så stort et lag på, at det tog mig en masse klude og petroleum at få dem rene igen. Jeg ved ikke hvad de har haft gang i, men det ligner at de bare har gået en tur henunder bilen og sprøjtet igennem for den er pløret ind i det i bunden. Det er virkelig et tykt lag som jeg ikke tror forsvinder i den nærmeste fremtid. Jeg er nok også nødt til at skifte bremserør nu, da synsfolkene ikke plejer at være glade for tectyl på dem. Jeg tror dog jeg venter til de evt. siger noget i synshallen. Det er heldigvis først i november.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder