Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: HJÆLP min Colt "bremser selv"

HJÆLP min Colt "bremser selv" 14 år 10 måneder siden #3888

• Nordjyden2010
  • Nordjyden2010's profilbillede
Ja så forsætter mit mysterium med colten...er ved at tro at den er besat af en ond ånd eller noget... nå men nu er der dukket det problem op at når jeg køre på arbejde om morgen "triller" den fint i frigear eller når jeg træder koblingen ned.....men efter ca 2-3 km er det lige som om at der er noget modstand når jeg lader den trille... det virker lidt som om en træder på bremsen....og holder jeg på en lille skråning står den stille i frigear...jeg behøves ikke træde på bremsen. Men hvis jeg så lader bilen stå i 2 timer eller mere...så er det væk i 90% af gangen....og det kan også godt forsvinde mit under kørslen....er der nogen herinde der har den mindste mistanke om hvad det kan være??????

Med venlig hilsen

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det kunne tyde på en bremse 14 år 10 måneder siden #24352

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det kunne tyde på en bremse der hænger,skil og rens alle 4 bremser,så tror jeg det er løst

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Som Nully nævner, så er det 14 år 10 måneder siden #24353

• darupe
  • darupe's profilbillede
Som Nully nævner, så er det nok en bremse der hænger. Da det ellers ser ud til at virke, så vil jeg også anbefale at skille dem ad og smøre dem. Hvis problemet fortsætter, så prøv at få undersøgt bremsecaliberne / bremsevæsken.

Lyder som samme problem jeg 14 år 9 måneder siden #24354

• Pancer
  • Pancer's profilbillede
Lyder som samme problem jeg havde på min lancer.. Renovering af bremsekalibre foran var løsningen

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder