Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mulighed for fjernbetjening på Carisma fra 1998

centrallås 14 år 10 måneder siden #24247

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
det ligner det jeg har monteret i min carisma det var nemt da jeg afmonterede en alarm der ikke virkede , men mener at dem der havde monteret alarmen havde loddet 2 ledninger på styreenheden til centrallåsen, den sidder bag plasticet under rattet bag ved højtaleren et sort relæ tingest mener jeg har et eldiagram et sted skal nok lige kigge efter

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg er også interesseret i et 14 år 10 måneder siden #24248

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg er også interesseret i et eldiagram, da jeg også skal have monteret en alarm. Jeg kan dog ikke helt blive klog på om der har siddet en, som evt. er pillet ud for blinklysene kan godt finde på at stå og blinke hvis du leger for meget med dørene, ligesom en tyveri alarm hvis de brækker dørene op. Der kommer dog ingen lyd, så jeg antager at det er startspærren der signalerer et eller andet.

ang diagram 14 år 10 måneder siden #24249

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
kunne ikke finde noget diagram da det var en servicemanual som jeg har her fra forumet under guider men linket er dødt :headbang:

Jeg har en lås, lås-op knap 14 år 10 måneder siden #24250

• TaagMan
  • TaagMan's profilbillede
Jeg har en lås, lås-op knap ved håndbremsen... kan du ikke montere styreenheden sammen med den knap... det må være til at regn ud?

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder