Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Tomgang/Kobling

Tomgang/Kobling 14 år 11 måneder siden #3848

• 's profilbillede
Hej
Nogen der kan hjælpe mig med et problem.Når jeg starter min Galant 2.0 GLSI årgang 1992 8v, Så ryger den op på 2000 omdrejninger hviket jo ikke er godt for en kold motor,og den blir også i de høje omdrejninger kan få den ned i omdrejninger ved at trykke hårdt på bremse pedalen !!! mystisk
men det holder først helt op når bilen er helt varm.Andet problem er når jeg skal sætte igang da skal jeg virkelig arbejde med speeder og koblingspedal eller hopper bilen, lidt lige som når man laver hjulspind med en forhjuls trukket bil,så hopper hele bile jo også.Kan det være en slidt kobling,har ikke haft bilen længe så har ikke meget forstand på Mitsubishi,dette er min første.Men ikke min sidste hehe den køre ellers godt få sådan en ældre bil
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

1. Du kan prøve og 0-stille 14 år 11 måneder siden #24210

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
1. Du kan prøve og 0-stille din motorstyring ved at pille minuskablet fra batteriet i 15 min. Sæt det derefter på igen og lad bilen stå og køre i tomgang til blæseren starter, derefter kør en lille tur i den.

2. Det lyder som enten en slidt kobling eller en skævt svinghjul

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder