Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Galant 4wd og turbo ombygning???

Galant 4wd og turbo ombygning??? 15 år 2 uger siden #3790

• Der Fossmeister
  • Der Fossmeister's profilbillede
Har en galant 2,5 v6 24v med automat gear fra `98....

Og jeg kunne rigtig godt tænke mig og få smidt 4wd på den. er der nogen der ved om det er noget der er til og gøre på den model... og eventuelt hvor man får fat i dele, lednings diagrammer osv man kunne få brug for til sådan en ombygning????

Ku osse tænke mig og få turbo på på et tidspunkt.. så er der nogen der ved om der er noget spicelt ved og skulle gøre det på denne model før det kan blive lovligt så ville jeg rigtig gerne høre om det...

Os eventuelt om der fås kits der direkte lavet til denne model... ville jo gøre det hele lidt nemmere end og skulle til og lave hele lortet selv..

På forhånd tak fra Der Fossmeister

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så skal du købe en vr4 og 15 år 2 uger siden #23974

Så skal du købe en vr4 og flyt det hele over , der er en i søborg som der har alt i vr4 ting, men det er jo en STOR /dyr omgang du vil igang med der ??????? og så er der lidt med syn .osv . men god fornøjelse

Okay... det sæfølig rigtig at 15 år 2 uger siden #23975

• Der Fossmeister
  • Der Fossmeister's profilbillede
Okay... det sæfølig rigtig at det nok ville være nemmest og smide en vr4 over i.... Er klar over at det koster lidt... men det gør det jo at have det sjovt :P..

ja der er lidt arbejde i det... men har fordelen af og lige blevet færdig med mekaniker uddanelsen så det er ikke noget der skræmmer mig..

sårn som jeg har kunne forstå på det der står inde på færdselstyrelsens hjemmeside så burde det ikke blive så stort et problem at få det synet. så længe det kan påvises at der er lavet en model med ligende specefikationer der er godkendt fra fabrikken af.... Så burde ku lade sig gøre vil jeg mene..

Du skal ikke forvente det 15 år 2 uger siden #23976

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Du skal ikke forvente det passer på din bil i første omgang!!
Min 4wd er maget anderledes i bunden af bilen end den normale GTI (min er godt nok den gamle 90' model)

Men tager man f.eks. begage rummet på min, så er det omkring 10 højre oppe for at få plads til 4wd.

Jeg har dog ingen kenskab til forskellem på de nye biler

På din non-4x4 15 år 2 uger siden #23977

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
På din non-4x4 mangler som noget af det mest kritiske nok kardan tunnellen :)

Sælg din 2.5 V6'er og køb en VR4 i stedet, det bliver meget billigere, bedre og lovligere.

VR4 modellen af din Galant fås kun som højrestyret fra fabrikken. Hvis du skulle have problemer med det, så kan det lade sig gøre at konvertere den til venstre styret. Det har ovenstående fyr i Søborg gjort på 2 biler indtil videre, såvidt jeg husker.

Ang Turbo. Jeg ved der findes 15 år 2 uger siden #23978

• KBKJ
  • KBKJ's profilbillede
Ang Turbo.

Jeg ved der findes kit til din model, Jeg har en kammerat jeg købte mit eget til modellen før din.

Han kan også godt skaffe dem hjem til modellen, nyere. Jeg betalte for 2 år siden ca 16k for mit kit, og der er alt man skal bruge. rørføring,turbo manifold,ekstra dysser osv.

Jeg har ikke så meget forstand på om du overhovedet må påbygge turbo på så det bliver lovligt, så må desværre være dig svar skyldig der.

Med venlig hilsen
Kenneth Jensen

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder