Jeg er mekaniker for Lindemann og udføre GDI rens for ham.
Jeg har endnu ikke prøvet at den stadig tikkede da vi var færdige.
Så skriv til mig hvis jeg skal lave en pris til dig for sådan en kur.
Med venlig hilsen
Andrè Kjøller
JA-Motorpleje
Hej Andre Kjøller
Er du sikker på at du er mekaniker for Søren Lindemann? og er det en aftale med Søren og Simon?
For når du skriver det, så tror folk jo Lindemann står inde for det du laver, og Søren kender intet til det. Jeg har lige talt med ham.
Syntes det er fint med alle dine input. Vi skal bare have disse ting på det rene. Vi har jo lige haft et eksempel, hvor det også var en fortolkning af egne meninger, og ikke hvad det lød som firmaet der stod bag.
Jeg har jo brugt Sørens produkter i årevis, og alle i klubben kender til dem, for de bruger dem jo selv. Vi har jo alle i klubben været til træf hos Lindemann til forlorren skilpade flere gange.
Og det med GDI rens har jeg jo selv for et stykke tid siden, været hos Søren og lærer, vi lavede den helt store kur på en carisma GDI,det virkede i 3 dage,og det var de ikke tilfredse med. Så de tog til Sverige, og fik skiftet en del i spjældet og så kørte den igen. så det er ikke altid det virker.
Men da du er så aktiv var det så ikke noget, med at blive sponsor i klubben, og give medlemmerne nogle rabatter?
Jeg er ikke ude på at jagte nogen, men har været med i dette game hele mit liv, og ved hvordan folk kommer i klemme, og min opgave er at hjælpe alle mine medlemmer så godt som muligt. Så de ikke kommer i klemme på noget de tror der står i indlæg.