Jeg står og skal ud og købe nye tårnlejer og hjullejer til min "nykøbte" colt 1,3 glxi mirage fra 10/95.
Jeg køre så ned til T-Hansen i Aalborg, og spørger om hvad det koster som almenlige borger uden forstand på bilmekanik. Fyren spørger mig så om hvad det er for en model osv... og svaret er at det ved han faktisk ikke...altså hvilket hjulleje jeg skal bruge! " jeg kunne få et sæt til 399 eller 499...det var det hele!! og tårnlejer havde de ikke til min colt. hmmm ... det blev jeg jo så ikke meget kloger af... jo at han arbejder et forkert sted måske..
Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan købe tårnleje og hjulleje til min colt... og som kan fortælle mig hvad det er der passer på den?? Et andet sted jeg forhørte mig fik jeg den besked at hjullejerne havde de, men de passede kun til colt´en op til 5 md. 95! og da min var 10md. 95 var det ikke sikker de passede???...
Nu er der sikkert nogle herinde der sidder og griner ... fair nok... men jeg er da helt på herrens mark vedr. dette her... og hvad koser sådan noget til dytten...