Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: galent gti motorproblem

galent gti motorproblem 15 år 2 måneder siden #3645

• 's profilbillede
hej jeg har sidste år erhvervet mig en galant hb gti (4g63) fra 91. mit problem er at bilen går ujævnt i tomgang, eftertænder og sætter ud engang imelllem. derudover har jeg haft en kammerrat med ude og kører i den, han siger at den slet ikke trækker så hårdt som den skal -

han har haft flere af samme model men, ikke samme problem. er der en der har haft samme problem herinde?? og evt hvad var der galt???

på forhånd tak. søren
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

motorproblem 15 år 2 måneder siden #23449

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
skal lige siges at jeg har prøvet at reset motorstyring

på forhånd tak. søren

Prøv at give den en gang 15 år 2 måneder siden #23450

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Prøv at give den en gang "abcon fuel system cleaner" gerne en hel flaske i tanken, bagefter så engang "instant power" i motoren,(tag den store slange af ved spjældet) og sprøjt det direkte ind i gasspjældet, når motoren går med 4000 omdr. lidt af gangen ellers kvæler du motoren. Abcon produkterne kan købes hos Thansen. Ved brug af instant power, skal dåsen rystes jævntlig for at det hele kommer med.

se mere på <a href="www.lindemann.dk">www.lindemann.dk</a>

Det virkede på min Galant, go fornøjelse ;o)

motorproblem 15 år 2 måneder siden #23451

• fletcher88
  • fletcher88's profilbillede
jo tak Basse det prøver jeg.

mvh. søren

Jeg har talt med Søren og 15 år 2 måneder siden #23452

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg har talt med Søren og tandremmen var hoppet en tand, tror han har fået sat den rigtigt

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

lys på galant 1.8 15 år 2 måneder siden #23453

• steholm
  • steholm's profilbillede
jeg har et problem med min galant. jeg har opdaget i dag 27.2 at lyset ikke virker. der er kørelys på men det virkede ikke til morgen. ej heller selvom jeg skiftede manuelt. har haft alle sikringer ude. ingen så ud til at være iret eller gået. skiftet begge pærer. den ene var gået. h1 pærer. også uden resultat. kunne kun køre med positionslys og gule tågelygter. ved ikke lige hvor kørelysrelæ sidder. bagerst i motorrum i venstre side sidder 1 stor og 2 mindre firkantede kasser med ledninger i. kunne det være disse relæ. nu har der været en del vand jeg har kørt gennem de sidste dage. kunne det have effekt på det. er ved at blive idiot. derudover er den begyndt også idag at gå ned på omkring 500 omdrejninger i tomgang. har den heller ikk gjort før. hvis jeg er heldig går den efter et stykke tid op på ca 900-1000.

kan nogen evt hjælpe mig. tak

Vedhæftninger:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder