Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Tuning af 2,4 GDI Avance (2000)

Tuning af 2,4 GDI Avance (2000) 15 år 4 måneder siden #3530

  • 's profilbillede
Hej allesammen.

Har lige hentet en Galant 2,4 GDI Avance fra 2000 hjem fra Tyskland, og tænkte at det da kunne være dejligt, hvis man kunne få lidt mere end de standard 150 hk ud af motoren.

Er der nogle der har erfaring med tuning af disse modeller?

Jeg synes ikke lige det er til at finde det store på de danske sider, men måske der er nogle der kan hjælpe mig, eller har nogle gode råd/ideer generelt?

Bare slå jer løs - cheers!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

køb en legum twin turbo motor 15 år 4 måneder siden #23207

  • Frimann
  • Frimann's profilbillede
køb en legum twin turbo motor og smide i den..


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det kunne godt lyde 15 år 4 måneder siden #23208

  • Knightmare
  • Knightmare's profilbillede
Det kunne godt lyde fristende!


Hvor meget ligger sådan et motorskift i set i arbejdstimer, og sådan?


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej, jeg er lige med her, 15 år 4 måneder siden #23209

  • mads5
  • mads5's profilbillede
Hej, jeg er lige med her, synes også godt jeg kunne bruge flere kræfter i min 2.4 gdi.


passer den lige i?





jeg tænker på gearkasse, ledningsnet og boks.. evt mere





er der meget som skal ændres?





Jeg kørte førhen i toyota(de er ikke så besværlige at rode med).. og prøvede diverse motor eksperimenter, alt kan lade sig gøre. Men nogle ting er lidt for omfattende til at kunne overkomme





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hmm, har læst lidt op på de 15 år 4 måneder siden #23210

  • Knightmare
  • Knightmare's profilbillede
Hmm, har læst lidt op på de legnum motorer, og de skulle tilsyneladende passe i. Men spørgsmålet er bare, om ikke man også skal have lavet nye bremser, afstive chassiset osv., hvis man smider en 280 hk motor i. Det kunne godt løbe op...


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tak Knightmare, for mit 15 år 4 måneder siden #23211

  • mads5
  • mads5's profilbillede
Tak Knightmare, for mit vedkommende tror jeg lige jeg "nøjes" med de 150hk til bilen er skiftet ud.


Du har nemlig ret i at bremser, undervogn og dæk.. gearkasse osv er nødvendigt at opgradere også. Dét er den dyreste del faktisk





hmm, det blir et par "fornuftige" år med galant gdi, så nok tilbage til 3sgte toyota motor. de er lidt billigere at lege med





Fedt at du kom med insigt, tak endnu en gang herfra


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder