Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Co2 Ved forhøjet tomgang, Lancer 1,6 16v "95"

Co2 Ved forhøjet tomgang, Lancer 1,6 16v "95" 15 år 3 måneder siden #3519

• Kalle2712
  • Kalle2712's profilbillede
Hej var til syn med min Lancer og Co2´en ved forhøjét tomgang skal jo ligge på 0,3 men den var 0,6,, har så vært ved at kigge min tændning igemmen og fandt ud af at tændrørén stod på 0,8mm og de skal stå til 1,1mm i følge Autodate, det har jeg så rattet, men kan det gøre så meget, er der ander der har haft det problem, alle de ander tal så fine ud.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Praktisk set ved jeg det 15 år 3 måneder siden #23141

• darupe
  • darupe's profilbillede
Praktisk set ved jeg det ikke, men set på det teoretisk så jo. Effekten bliver ringere jo længere væk fra den specificerede indstilling tændrøret kommer. Derved kompenserer motoren ved at skyde lidt mere benzin ind (så vidt jeg ved), hvilket jo giver større CO2 udledning. Jeg ved dog ikke om det er det eneste der kan være problemet.

Jeg er selv ret spændt på hvad de siger til min. Mine tændrør er nemlig sorte, så jeg er 100% sikker på den sluger for meget benzin. Jeg ved bare ikke helt hvad jeg gøre ved det, udover at reparere/skifte gasspjældet. Jeg har heldigvis 10 måneder til at fikse det i :)

Det virket at stille de 15 år 3 måneder siden #23142

• Kalle2712
  • Kalle2712's profilbillede
Det virket at stille de tændrør og gi den et nyt luft filter... så røg den ned på Co 0,28..

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder