Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Startbesvær/Styreenhed

Startbesvær/Styreenhed 15 år 6 måneder siden #3383

• henjessen
  • henjessen's profilbillede
Hej med jer

Jeg har har en Mitsubishi Galant 1,8 GLSi fra 1992. I løbet af en måned fik den sværere og sværere ved at starte. Starteren trak motoren fin rundt, men motoren sprang ikke an. Bilen blev fragtet til Mitsubishi forhandleren på Gammel Køgelandevej. De sagde, at styreenheden var røget (den ikke gav signal til benzinindsprøjtningen). Det undrede mig at styreboksen var problemet, da fejlen var opstået over tid og ikke på en gang. Jeg fik bilen tilbage og to dage efter kunne den ikke starte igen (og bilen havde bare stået stille). Bilen blev igen fragtet til Gammel Køgelandevej - fik ny styreboks i igen - kom tilbage til mig og 2 dage efter kunne den ikke starte (bilen havde heller ikke været benyttet denne gang udover kørslen ved afhentningen). Dette forløb har gentaget sig 3 gange og nu er den så på Gammel Køgelandevej igen. De har fundet ud af, hvis man tager batteriet af og kobler det på, så virker styreenheden igen, og det forstår de ikke noget af. De er meget tæt på at give op. Har I en ide om, hvor fejlen kan ligge begravet?????

Med venlig hilsen

Henrik Jessen

PS: Hvis nogen har en ide - så ring meget gerne på 24680146

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Når man tar' kablet af 15 år 6 måneder siden #22272

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Når man tar' kablet af batteriet resetter man styreboxen, men jeg vil tro det er relæet til benzin pumpen der sidder under handskerummet, klikker det når du sætter tænding på? - eller benzin pumpen der sidder i tanken. Det skal være den rigtige styrebox med det rigtige nummer på ellers virker det ikke. Har du nye tændrør/kabler?

Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

Det kan være din 15 år 6 måneder siden #22273

• gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 5
Det kan være din strømfordeler der har problemet, jeg prøvede det på en 2,0 fra 93

Livet er for kort til fartbegrænsninger

Det er sikkert styreboksen 15 år 6 måneder siden #22274

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det er sikkert styreboksen der er problemet, et forkert boks nummer eller at de har monteret en fra en hugger der er defekt, lyser motorlampen når den kører, for så kan man læse fejl koder ud

Hvorfor den kan kører i et par dage så går den over og kører nødprogram

Boks nummer skal være MD 165144 eller MD 175515 kan skaffe dig en nyrenoveret med 2 år garanti

Ellers må du sende den ned til mig i Bennebo så tror jeg vi kan løse det

Vi har lige lavet en 1,8 8 v den havde bare en forkert styreboks i

Hugerne i København, der har jeg nu opdaget 3 gange de bare sælger en boks til folk og er ligeglade om numret passer,

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Hej jeg har selv en galant 15 år 5 timer siden #22275

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
Hej jeg har selv en galant fra 92 der bare stoppede fra den ene dag til den enden med og starte. Og har fået af vide det er styreboksen. Har også fået af vide at den ikke vil køre korrekt hvis det er forkert MD nummer på boksen.

Ja det skal være samme nr men 14 år 11 måneder siden #22276

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja det skal være samme nr men 2,0 8v kan køre med 4 forskellige

Jeg har til eller skaffer til de fleste prisen er 1500kr med fragt som ombytter med 2 års garant

Og hvis nogen har købt en boks af mig og det ikke var boksen der var problemet så leverer man den bare retur og for pengene tilbage minus 75,00 kr i fragt

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder