Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Spørgsmål vedr. Galant st. car. 2.0 16V GLS årg. 2000

Spørgsmål vedr. Galant st. car. 2.0 16V GLS årg. 2000 15 år 8 måneder siden #3280

• 's profilbillede
Hej,

Jeg er på udkig efter ny bil og er faldet over ovenstående model.

Jeg har altid godt kunne lide designet, men jeg aner intet om modellen.

Derfor søger jeg svar på følgende:

- Hvor langt kan man forvente den kører på literen ved nogenlunde normal kørsel?
- Kendte fejl og mangler ved bilen - her tænker jeg både på evt. problemer med rust, utætheder m.v., samt kendte mekaniske fejl m.v.?
- Specielle ting man bare SKAL teste/afprøve/se efter ved køb af sådan én?
- ER reservedelene dyrere end andre mærker eller er det bare en skrøne?

På forhånd tak!

Niels J. Larsen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Spørgsmål vedr. Galant st. car. 2.0 16V GLS årg. 2000 15 år 8 måneder siden #21858

Hej Niels .

Jeg har en Galant stw. årg 98 . og det du skal se efter med er : rust i skærmkanter bag på -styrtøj =bærearme -"kødben"-m.v. og gearkasse (lejer + 1el.5 gears hjul samt kopling) kan være slidt ved høje km tal =20000 og opefter .ellers syntes jeg det er en dejlig og rummelig bil med høj komfort , med hensyn til reservedele er det lidt op/ned med prisen (hvilken del der er tale om . men delene er også holbare hvis du sammenligner prisen .
PS . jeg overvejer at sælge min 2,5v6 stw. årg 98 hvis det er noget :) sjov og dejlig bil med ALT i udstyr .

Håber det har hjulpet dig lidt på vej :P til en galant :chearleader:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder