Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: udskiftning af trækaksel manget på Lancer cjo..

udskiftning af trækaksel manget på Lancer cjo.. 15 år 9 måneder siden #3271

• 's profilbillede
ja jeg skal til og skifte en trækaksels manget, på svigermors lancer.. og skal gøre det i indkørslen.. ja en opgave der var træls i forvejen, også i en indkørsel typisk.
når men jeg vil høre jer mitsu fans om hvordan det yderste kadangled sidder fast på akslen, skal der bare et lille ryk til, eller sidder de så hårdt at man skal have hele akslen af.. eller er de næsten umuglige at tage af, så man skal skifte den bagfra, altså skille akslen af ved det inderste led. og kan man så eventuelt genbruge de originale spændebånd, ved det inderste led hvis man skiller det af??

det er forresten en model cjo.. men vil gerne høre fra alle der har prøvet på mitsu før..

har selv prøvet på flere toyotaer, rigtig træls. yderste led sidder næsten altid ekstremt fast.
har også prøvet på en golf 2, det var sku nemt, et lille ryk og det yderste led var af.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: udskiftning af trækaksel manget på Lancer cjo.. 15 år 9 måneder siden #21792

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Køb en universal manchet der limes sammen så behøver du ikke skille den ad :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder