Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bremse problemer

Bremse problemer 16 år 2 måneder siden #21170

• 's profilbillede
Hej

Jeg havde samme problem på vores Carisma, og troede også først at det var bremseforstærkeren, men i forbindelse med bremseforstærkeren og motorblokken sidder der en lille studs, som kan skrues ud, kan ikke 100% huske hvor den sidder, den var i mit tilfælde sodet til, og derved virker det som om der ingen vacum er i bremseforstærkeren så derfor er mit råd prøv at skrue den ud og rens den med trykluft, eller en lille nål eller lign. (koster jo ikke noget at prøve) evt. kør ned til Mitsubishi, de ved hvor den sidder.!

/Henning
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bremseproblemer 16 år 2 måneder siden #21171

• 57prinsen
  • 57prinsen's profilbillede
Hej tak for de gode indlæg, jeg har fundet ud af at det nok er bremseforstærkeren fordi når bremsren pludselig ikke virker kan jeg dog godt bremse, men der skal godt jokkes.
Det lyder rigtig spændene med den forbindelsen mellem motor og bremseforstærkeren, jeg vil tjekke systemet i morgen...
Mvh Henrik 57prinsen

Bremseproblemer ??? 16 år 2 måneder siden #21172

• 57prinsen
  • 57prinsen's profilbillede
Hej Henning
Jeg er dig dybt Taknemmelig ? så kan jeg bremse sikkert igen....
Operationen tog en halv times tid? Jeg fulgte slangen fra bremseforsterkeren til manifolden, og demonterede slangestudsen.
Min første tanke var at contrventilen måtte være defekt for jeg kunde se lys igennem et ½m/m stort hul, jeg gik derfor meget forsigtig til værks for ikke at ødelægge noget, sådan med varmt sæbevand og vatpinde efterhånden som jeg fik opløst mere og mere koks kom jeg dybere ind fra begge ender, og pludselig var der hul hele vejen igennem, der var sgu ikke nogen contraventil men derimod et 5m/m hul.
Contraventilen sidder inde i selve gummislangen, den var ok
Det var en god Søndag vi tog sgu en dunk vin til maden.
Vi kan jo hermed konstatere at der ikke var flasker i bunden af lille Mitsu.
Mvh Henrik

Bremse problemer 16 år 2 måneder siden #21173

• Billen
  • Billen's profilbillede
godt det virkede :bolge:

Bremse problemer 16 år 2 måneder siden #21174

• 's profilbillede
Super fedt at det virkede.

Rødvinen smager så meget bedre. ! :D

/Henning

Bremse problemer 16 år 2 måneder siden #21175

• 's profilbillede
Hey jeg har samme problem med min galant 91. vil straks undersøge om jeg kunne være heldig også.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.201 sekunder