Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Pajero reservetanks lampe

Pajero reservetanks lampe 16 år 3 måneder siden #3084

• 's profilbillede
Hejsa,

Er der nogen der ved om der findes en advarselslampe for reservetank på en Pajero fra 94, og hvis hvor finder jeg den??

På forhånd tak..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Pajero reservetanks lampe 16 år 3 måneder siden #21111

• stampe
  • stampe's profilbillede
er der reservetank på pajero?? hmm tror at jeg skal hvis have gennem gået min bil lidt mere... for har en 96 model

men lytter lige med ang. det med den lampe der
Vedhæftninger:

Pajero reservetanks lampe 16 år 3 måneder siden #21112

• 's profilbillede
når han spørger om reserve tank, er det i sig selv jo ikke en tank nr. 2 bare en lampe der lyser når der kun er en hvis mængde brændstof til bage i tanken, når denne lyser køre man altså på reserverne der er tilbage i tanken, der af "reservetank" med hensyn til om der er en sådan lampe, i den model, tja ved det ikke men vil mene at det skulle være meget mærkelig hvis den ikke har en lampe. men fyld en reservedunk og kør til den lyser, kan godt ske at nålen skal langt ned før den lyser (lampen burde den altså have efter min mening) hvis den så eventuelt ikke lyser og du ender med at køre tør har du jo reservedunken med. dog hvis det er en diesel, bør du nok lige finde ud af om den selv lufter brændstofsystemet ud. dog skal det lige siges at dieselmotore generelt ikke har godt af at køre tør, da dieselolien smøre pumpen, som har hårfine tolerancer i de stumper inden i.

Pajero reservetanks lampe 16 år 3 måneder siden #21113

• 's profilbillede
Det er en benzin v6 model, en sulten fætter så jeg syntes at det var rat at vide om der var en sådan lampe, da min måler kører noget op og ned.

Men det skulle da også undre mig om ikke den havde sådan en lampe.

Men hvor sidder den??

Pajero reservetanks lampe 16 år 3 måneder siden #21114

• stampe
  • stampe's profilbillede
okay så er jeg med.

på min (dissel) sidder den sammen med alle de andre lamper til de forskellige ting..

men den lyser når den er meget langt nede.... jeg vil næsten side når tanken er har under 1% tilbage...

Pajero reservetanks lampe 16 år 3 måneder siden #21115

• 's profilbillede
Hey Stampe,

Vil det sige at den sidder blandt de andre lamper under omdrejningstælleren??
Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder