Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Meget lav i tom gang??

Meget lav i tom gang?? 16 år 3 måneder siden #3081

• Elisebeth
  • Elisebeth's profilbillede
Hej jeg har en mitsubishi galant 2,0 GTI 4x4.

Den går meget lav i tom gang nogen gange, især når jeg sætter varme i bagruden, eller bruger elruderen, men ikke altid.
Lyset i hele bilen og forlygteren " blinker/hopper hele tiden, og da jeg ikke har særlig meget forstand på biler ville jeg hører om der er nogen der måske ved hvad der kan være galt?

Den har desværre også fået et træls problem at den har svært ved at starte første gang man prøver, men anden gang man prøver så starten den fint..
Det er kommet efter den har været på værksted og fået sat ny tank og pumpe på.

Check enigne lyser nogen gange op når man kører, men efter et lille ryk stopper den med at lyse, ellers kører bilen som en drøm.

Batteriet et fint som det skal være, så er der nogen der har et forslag til hvad der kan være galt.
Kan det være en ledning til strømmen der sidder løs som udløser det hele???
Håber der er nogen der kan hjælpe,
Mvh Elisebeth.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Meget lav i tom gang?? 16 år 3 måneder siden #21106

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
det med at lyset blinker, kan godt være fordi generatoren er ved at af, så den står og svinger meget i spændingen.
tror også at det er en god ide at prøve og tjekke polskoene på batteriet, om de sider ordenligt fast. Altså du tager lige ved dem og ser om de kan dreje rundt på polerne, hvis de kan det, så skal de spændes lidt :)

men holder nu mest på at det er din generator, efter som du siger dit batteri er fint :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder